Ugrás a tartalomra
Dragon
LFG.HU Fórum
Wiseman

Az Életút-játék buktatói


mg-b

Ajánlott hozzászólások

mg-b
Kezdés dátuma
Kezdés dátuma

Üdv!

 

Jó rég jártam erre (ahhoz képest, hogy én indítottam), de látom egész szépen életre kelt a topic. :felvon:

 

Én mesélőként általában 3690-3700 környékére datálom a moduljaimat, de ha életútról van szó, akkor egészen más a helyzet. Négy éven keresztül meséltem egy életutat, ami 3672-től 3701-ig tartott (a Véridő modullal ért véget), és az alapkoncepció szerint főleg Északon játszódtak az események. Eleve úgy terveztem, hogy a történelmi események színes háttérként szolgáljanak: mire beköszöntött 3692 és a 14. zh., a JK-k 10-11. szintűként már elég szépen bele tudtak folyni az eseményekbe. De ezekkel kapcsolatban mégsem annyira a Sagrahas mezején vívott csata maradt meg szép emlékként bennünk, inkább a színfalak mögött folyó, ügynök-jellegű megbízatások.

 

A JK-k mostanra igencsak megöregedtek (az egyik ugyan félelf, nála ez semmit nem jelent, a másik kettő viszont 51 éves ember, és szándékosan nem adtam kezükbe Istenek italát vagy bármit amitől megfiatalodnának - az öregedés is része az életnek, nemdebár? :Ordog:), és élettörténetük miatt 3701-ben már nehéz lenne hétköznapi kalandot találni nekik, de annyira megszerettük a velük való játékot, hogy apró cselhez folyamodtunk: minap például egy gorviki kalandot meséltem nekik, időben visszaugorva 3686-ra. A 3701-es értékekkel játszunk, s a karakter meghalni sem halhat, de már nem ez a lényeg, hanem a szórakozás, és persze a JK történetének és személyiségének bővítése.

 

Következő tervezett életutamat 3680-ban kezdenénk El Sobirában, és végig az Ibarában játszódna, egészen 3692-ig - majd pedig a dicsőséges végig; ki tudja, milyen véget ér majd a Manif. Háború. :Ordog: Itt a lényeg a dzsad kultúrkör megismerése lenne; itt mi még alig játszottunk.

 

mg-b

Link a témához
Megosztás más oldalakon

Morsat
Kelt:
Kelt:

Szevasztok!

Boldog Újévet mindenkinek!

Úgy látom jó témát dobtam fel.

 

Szóval:

OGRF:

Én is utálom, ha meg van kötve a karakter keze, ezért indítom később a karikat, hogy a 14. ZH-t és a Manifesz-et már túllépjük. És pesze, hogy nem perspektíva minden karinak a harc és a háború.

Amúgy nem csak északon lehet játszani. Délen sok államban nem igazán ismertek az események...

 

vinki:

Egyetértek! :felvon: (bár hogy valaki eldönti, hogy vezetiu a 15. ZH-t?! Hát, talán elképzelhető, brá kiváncsi lennék a történetre.)

 

mg-b:

Igazad van, ha kb 30 évet mesélsz egy életútban akkor kicsitt előrébbről kell indítani a karaktereket időben. Nálunk nem szoktunk ilyen nagy időt átölelni.

Érdekes, hogy említed az 51 évet, mert point három napja játszottam egy lovagommal, aki a Dúlásban kezdte egy KM-el az életútját, majd a Km nem ért már rá, és most a jelenben játszottunk egy új KM-el, és így nálam is épp 51 év jött ki neki. Iszonyatosan nagy feelingje van (főleg, hogy hű társa is ennyi)!

 

Az Ibarai kalandhoz sok sikert kívánok! Biztos jó lesz (bár azért tudott a Manifesztáció vége).

Link a témához
Megosztás más oldalakon

OGRF
Kelt:
Kelt:

Üdv Mindenkinek!

 

mg-b

Először is köszi, hogy elindítottad ezt a közhasznúvá vált fórumot. remélem nem sértelek meg, ha saját fórumodon meghívlak egy :felvon: -re...

Az Ibarai meséket én is nagyon kedvelem, úgyhogy sok sikert hozzá.. Mondjuk elég zűrös időszakot néztetek ki, de drukkolok nektek.. A kékszeműeket egyébként sem kedvelem, úgyhogy aki őket kissé megrendszabályozza, az nekem cimbim... Remélem, hogy a Manif. háborúban is ellenük, s nem mellettük szálltok síkra majd...

 

Morsat

Szerintem is egész jó hely dél, csak az a baj, hogy kevés az izgalmas terep. Mondjuk azt bárhová lehet csinálni... Hiányzik egy Góbi sivatag a déli hg.-től délre, nem gondolod? Amúgy kedvenc terepem még a kráni és az elfendeli partoktól nyugatra fekvő szigetecskék némelyike... De kedvelem még a sellah hegység déli, délkeleti régióit is... Ott aztán minden jöhet szembe...

 

No akkor mára ennyi!

Lapzárta

Link a témához
Megosztás más oldalakon

Jula
Kelt:
Kelt:

Sziasztok!

 

Morsat, OGRF: Szerintem is nagyon jó hely Dél. Sőt, nekem valahogy sokkal jobban a szívemhez nőtt, mint Észak! Persze Észak is jó, de Dél úgymond sokkal szabadabb. És valahogy Északon érződik egy ilyen JÓ és ROSSZ ellntét. Persze ezt nem leszólás képpen mondom, csak mégis érezhető. Míg délen egyes országok vannak haragban, mint pl.: Shadon-Gorwick, addig Északon két nagy "csoportosulás" küzd egymással. Vörös és Fekete. :felvon:

 

A karakterek indításáról: mi már hosszú ideje ugyan azokkal a karakterekkel játszunk, így már régen nem indítottunk újat. A mostani csapat már túllépett a 14. Zászlóháborún, de a háború nem volt nagy kihatással a karaktereink életére.

Egyébként előtte majdnem minden esetben a 14. Zászlóháború után indultunk. Persze voltak kivételek, de a mérvadó nálunk ez volt.

Nem sok olyan kalandunk volt eddig, amelyben aktívan beleszóltunk volna ilyen nagy horderejű háborúkba, általában - ha ilyen volt a kaland - akkor valami mellékszálon tevékenykedtek a karaktereink, nem közvetlen a háborúban. Tehát a háború volt kihatással a kalandra, nem a kaland a háborúra. :)

 

 

 

 

Üdv.: Jula

Link a témához
Megosztás más oldalakon

Morsat
Kelt:
Kelt:

Hali!

 

Jula:

Abban igazad van, hogy Északon mi érződik, de Délen szvsz ugyanúgy érződik valami: A Krán-Pyarron ellentét. Nekünk nagyon sok kalandunkban felbukkant egyik vagy mindkét fél.

 

OGRF:

Mesélhetnél nekem azokon a kis szigeteken ott nyugaton. Még nem jártam arra soha (sem Morsat sem más karaterem)!

Elolvastam az előtörténetedet. Eddig szuper. Van néhány személyes megjegyzésem, de azt majd email-ben elküldöm neked.

Link a témához
Megosztás más oldalakon

Vendég Sumer
Kelt:
Kelt:

Hello!

 

Morsat ,a nagy kalóz kihagyott volna egy szigetet?

Persze gondolom Ő a Gályák tengerén tevékenykedik :).

 

Én amúgy északot szívelem jobban(most),talán mert ott kevesebbet játszottam még.

 

U.I.:Mikor van a 13. ill. 14 zászlósháború? Megvolt de eltűnt... :felvon:

Link a témához
Megosztás más oldalakon

Morsat
Kelt:
Kelt:

Igazad van, tényleg a Gályák-tengere és a Keleti Óceán az igazi otthonom. Próbáltad már megkerülni a kontinenst délről? :sor:

 

Most így éjszaka a 13. Zh-t nem tudom, de a 14. 3692-3696 ha jól emlékszem.

Link a témához
Megosztás más oldalakon

OGRF
Kelt:
Kelt:

Csá Skacok!

 

A kalózkodás vizibiciklikkel lehet az igazán rulez ! :sor: / "Ízirájder, öcsém! Ízirájder!" idézet az Üvegtigris című magyar remekműből /

Vagy gályával, amit Sir Brutál Hajcsár vezényel... Utazni viszont delfin vagy bálnaháton érdemes, vagy erre a célra tenyésztett óriás repülőhalon...

 

Lehet hogy rém műveletlen vagyok, de az első ZH mikor volt? És hogy végződött?

 

Üdv OGRF

Link a témához
Megosztás más oldalakon

Allyra
Kelt:
Kelt:

Üdv!

 

Jajj, de szégyellem magam! Most már duplán is!

 

Az előbb hosszú szünet után idenéztem, és látom ám, hogy szegény OGRF kommunikálni próbált velem még jó rég!

 

Meg is írok egy hosszú választ, és nem elbaltáztam?!!

Csak kitöröltem visszahozhatatlanul, ráadásul már rohannom kell!

 

Szóval, OGRF, bocsika, majd legközelebb bepótlom.

Most csak annyit (ismét..), hogy én is nagyon gratulálok.

(És igen, nőnemű vagyok, és 13.Tsz. félelf lány tűzvarázslóval játszok (aki Sogron kiválasztottja), és az én esküvőmről írt Awenhai, egy Antoh-pap/harcoshoz mentem hozzá...)

Link a témához
Megosztás más oldalakon

OGRF
Kelt:
Kelt:

Vagyok!

 

Allyra:

Kájne pánik métyhen! Türelemmel várok addig, míg megismétled hosszantilag beírt mondandódat. A titka az, hogy mielőtt elküldöd, jelöld ki, és rakd ki vágólapra, hogy ha elszáll, vissza tudd bűvészkedni, vagy eleve írd wordben, és akkor csak átcopyzod...

 

A karidnak pedig gratulálok házasságotok alkalmából és sok kicsi elf / vagy félelf? / porontyot kívánok, erőben egészségben. No meg hosszú életet, / a férjuradnak is /. Sogron papáról meg annyit: jó az ízlése a kiválasztottait illetően... :D Annyi kopasz bácsi után végre egy dekoratív néni is bejött neki! :sor:

 

No akkor abbafejezem.

 

lapzárta!

Link a témához
Megosztás más oldalakon

Morsat
Kelt:
Kelt:

Valahogy ez a félelf-ember házasság olyan lehet, mint a Hegylakóban Connor házassága/kapcsolatai. A végén mindegyik halálát végig kell élnie. :,-(

Link a témához
Megosztás más oldalakon

Awenhai
Kelt:
Kelt:

Líthas, ifjú emberek!

 

Allyra gyermekei emberek, és ikrek... Külön öröm rájuk (is) vigyázni... :lol:

Link a témához
Megosztás más oldalakon

OGRF
Kelt:
Kelt:

No vagyok! Répa mindenkinek!

 

Morsat:

No igen! De ha kalandozósdi a másik fél, akkor esetleg jó kapcsolatokkal, sok pénzzel, esetleg saját varázserővel megoldható a dolog... Gyakorlatilag a kalandozók 90%-a erőszakos halál áldozata lesz, nem pedig az öregkor végez vele... Akkor meg akár szegény elf néni is meghalhat előbb... Tiszta ciki! De papírforma szerint tényleg McLoad a szitu...

 

Awenhai:

És azt hogy csinálta, hogy tisztavérű emberek a gyerekei? Örökbe fogadott gyerekeket? Elég elvont lehet elfként, hogy ennyire kedveli a rövidéletű nyüzüge emberek társaságát... Még ha egy dzsenn lenne... Az esetleg 200-ig is elél... Vagy amund, bár az lelkileg nem igazán áll közel hozzá.... De egy ember? No mindegy, ízlések és pofonok... Mondjuk nekem is volt egy Ghas Khasan nevű dzsad tolvajom, aki összejött egy félelf harcművésznővel, de ott erősen bejátszott a kék lótusz nedve is a dologba... Utána meg már késő volt magyarázkodni... :lol:

Link a témához
Megosztás más oldalakon

A_Messor
Kelt:
Kelt:

OGRF:

Ha jóltudom akkor emberről és fél-elfről van szó. Azok gyermeke pedig "tisztavérű" ember.

Link a témához
Megosztás más oldalakon

OGRF
Kelt:
Kelt:

Répa for All!

 

Messor:

Igazad van! Elkerülte a figyelmem a fél szócska! Nekem akinek hosszú a füle, az már elf... :lol:

Link a témához
Megosztás más oldalakon

Allyra
Kelt:
Kelt:

Sziasztok!

 

OGRF!

Sajna, most aztán még annyira se érek rá, mint a múltkor, de ne adjátok fel a reményt! (Én még nem adtam fel, hogy valamikor időm is lesz, meg nethez is jutok, s ráadásul mindezt egyszerre...)

Egyébként kösz a tippet, nem rossz, bár rajtam már leginkább csak egy agybeültetés segítene (még ha ez picit offtopic is), úgyhogy ha tudtok egy jó helyet, ahol ilyet végeznek...

Egyébként nem pánikolok, de képzeld csak el, milyen pipa lettem, hogy ott úszott egy csomó melóm!

 

Ami a férjuram élethosszát illeti, ez sajna tényleg probléma, de remélem, "Antoh mamával" csak el lehet intézni majd valahogy, ha jól tudom (és én ne tudnám jól?!) ő is meglehetőst fórba van az úrnőjénél.

 

Na, sziasztok, majd már csak a jövő héten leszek várható, azt hiszem.

Link a témához
Megosztás más oldalakon

OGRF
Kelt:
Kelt:

Répa Mindenkinek!

 

Allyra:

OFF: Szegény-szegény Allyra! :szent: Nincs időd, és nem jutsz netközelbe... ? Pedig szívesen olvasnám már a hosszabb hangvételű írományodat is / gondolom a többiek is egyetértenek, bár a nevükben nem nyilatkozhatok /... Várunk rád türelemmel. Esetleg, ha van időd, de neted nincs, akkor írd Mc worben a válaszokat, s ha nethez jutsz, csak dobd fel... Valamint vidd ahaza az épp akkor aktuális állást, amire tudsz ismét írni... Nem tökéletes, hisz így mindig lesz egy kis fáziseltolódás, de több mint a semmi...

ON:Végül is általában a kalandozók pár év alatt csak összeszednek egy Életvízre valót, s csak találnak valakit, aki el is készíti nekik... Esetleg egy jó indulatú varázslót, aki szintén segíthet a dolgon... Ha pedig jobban bízol az istenek kegyében, akkor esetleg ez is bejöhet, bár én inkább a gyakorlatiasabb megoldást ajánlanám, semmint egy szeszélyes örökéletűre bízzam a sorsom... Mi vagyok én csupán az ő szemükben? Pótolható porszem, még ha egy kicsit nagyobb is a többinél. És ha esetleg inkább mártírt akarnak belőlem csinálni, hát akkor pechem van... De te tudod! Minden esetre drukkolok nektek Anoth ügyben is, és ha nem jönne össze, akkor tudok egy tippet, hogy jó összegért cserébe hová fordulj, ha egyszerre akartok megöregedni a férjuraddal... :aboci:

 

Lapzárta

Link a témához
Megosztás más oldalakon

Morsat
Kelt:
Kelt:

Szevasztok!

 

Egy varázsló esélyesebb, mint az Életvíz! Ez az ital szvsz annyira ritka és drága, hogy hihetettlenül sok pénz, szerencse, kapcsolatok kellenek ahhoz, hogy birtokba vehess egyet. Morsat karakteremnek is így sikerült anno egyet szereznie. (Az élettöriben benne van, bár ő az egyik vak szemét és a sérült fülét gyógyította csak meg vele).

Szóval ez nagyon táp cucc, és szar lenne, ha minden karakter idővel hozzá tudna jutni. Ezért mondom, hogy egy varázsló esélyesebb rá, hogy segítsen (pedig ez is ritka)!

Link a témához
Megosztás más oldalakon

OGRF
Kelt:
Kelt:

Répa Mindenkinek!

 

Morsat:

Te tudod a legjobban, hogy én nem vagyok szívbajos életvíz ügyben... :D Lehet, hogy kicsit lazábban fogom fel a varázstárgyakat mint más, de nálam azért előfordulnak varázstárgyak... Viszont a varázstárgyhalandóság is nagy... Szemem sem rebben, mikor pld. KMkéntleégetem a fejvadászról a nehezen összespórolt rejtőzködés köpenyét... Vagy a totáltápos rúnakard "véletlenül" lávába esik... Megesik az ilyen... De a kalandozók nálam azért soha nem panaszkodtak.. Jut is, marad is... Ja és azért nálam az átkozott, vagy esetleg nem túl jószándékú varázstárgyakból is akad néhány, úgyhogy aki nálam játszott, és megtudta, hogy egy tárgy mágikus, az megpróbálta "nem használni", és minnél előbb beazonosíttatni valami hozzáértővel... Az életvíz sem különböztethető meg szemre egy jó kis banarától... Vagy igen? Vagy valami kis akaratátvitel ital sem rosz helyette... A varázslós módszer sem mindig jön be, mert ugye egy vari, aki beleszól az "öregedésbe" általában más életerővel manipuláló dolgokban is benne van... És az ugye viszont nem túl szerencsés, ha az ember egy nekromanta keze alá fexik... :P

 

Lapzárta.

Link a témához
Megosztás más oldalakon

Morsat
Kelt:
Kelt:

Szeva Ogi!

Most én a varázstárgyakról beszéltem. Azokból lehet pesrze (bár nálam érzésem szerint így is kevesebb van, mint felétek). Én konkrétan az Életvízről beszéltem csak, mivel az fiatalíthat, és én a halál időpontjának ilyetén kitolását nem tartom nagyon korrektnek. Ezért mondtam, hogy nagyon ritka szvsz.

Link a témához
Megosztás más oldalakon

CSONKAFUL
Kelt:
Kelt:

Üdv! Azt hiszem itt az ideje, hogy mint Allyra partijának állandó mesélője kicsit megnyugtassam a népeket. Antoh "mama" már megadta a kegyet Allyra férjének, csak hát a buta halandóknak nem kell mindenről tudniuk, hiszen ha nagyon akarnak valamit, könnyebb rávenni őket "szent küldetésekre" a cél érdekében! Meg amúgy is gonosz vagyok! Szóval nem lesz gond az eggyütt megöregedéssel, bár amilyen életet élnek mostanában in game, egyáltalán nem biztos hogy meg fognak öregedni... :Ordog: :Ordog: :Ordog:

Link a témához
Megosztás más oldalakon

Awenhai
Kelt:
Kelt:

Líthas, ifjú emberek!

 

Most csak két helyre kéne ellátogatnunk... Egyik sem tetszik nekem... Gorwick (bocs Morsat), és az Elátkozott Vidék. Meg nem is hagyják nyugodtan nevelni a gyermekeket...

Link a témához
Megosztás más oldalakon

OGRF
Kelt:
Kelt:

Répa Mindenkinek!

 

Morsat:

Nálam a varázstárgyak számát mindig a party igénye határozta meg... Akik szerették a csillivilli cuccot, azoknak hagytam a szerelkezést, akik nem, azoknak kevesebb, de frappánsabb tárgyhoz engedtem hozzáférést... De mindkét esetben ehhez mérten építettem fel a kalandok többi részletét is, így a cuccolós group sem boldogult jobban, mint a visszafogottabb. Különböző nehézségű feledatokat dobtam be, és így senki nem érezte magát soha sem táposnak, sem táptalannak... Inkább fejlődőképesnek... Mivelhogy mindenkinek van még hova fejlődnie, a határ a csillagos ég...

Konkrétan az Életvíz csak az egyik formája az életkormanipulációnak... Számos publikált, és kevésbé publikált verzió létezik még, kezdve a legsötétebb feketemágiától a legcsodálatosabb isteni csodáig... Az Életvíz lehet, hogy táp, de szerintem egy kalandozó / akik közül azért valljuk be 1000-ből ha egy megéri azt a kort, amikor már szükség lenne Életvízre a kora miatt / azért addigra eljuthat olyan pénzügyi helyzetbe, olyan kapcsolatokat is összeszedhet, hogy már hozzá viszonyítva nem táp a lötyi... Nálam meg mondom őszintén, az "ütközetben elhalálozott" sírfelíratú JK-k domináltak... A veszéjes ipar sok áldozatot követel... És akinek figyelme csak egy pillanatra is lankad, az pórul járhat... No most azt ne hidd, hogy én egy befordult KisMészáros vagyok, aki arra megy, hogy minnél több JK skalpot gyűjtsön, de ha valaki nagy hülyeséget csinál játékon belül, az nálam ugyanúgy jár mint a való életben tenné... Pórul... Ennyi, és nem több... Viszont azok a fickók akikkel játszottam, inkább örültek neki, hogy nem az a karaktertutujgatós fajta vagyok, mert ez ösztönözte őket arra, hogy a karaktereik valódi életösztöneivel azonosuljanak a játék során... Nem hősöket hoztak, hanem kalandozókat... Igazi jellemmel, igazi erényekkel, és igazi félelmekkel... És ki nem fél a haláltól, vagy ami még roszabb, a szenvedésektől? Egy kalandozó bátor, de nem hülye! Fél, de tud uralkodni rajta, viszont tudja felmérni a kockázatot, az esélyeket, és csak olyankor megy bele kétesélyes dolgokba, ha előtte elgondolkodott rajta, vagy ha belekényszerül... Ha van választási lehetősége, akkor mindig a neki / és nem a JK-nak, hanem a karakternek magának / legelőnyösebbet választja... Mert pld ha egy tolvaj nekimegy egy trollnak akkor két lehetőség van: 1. megdöglend 2. legyőzi, és ezáltal borzasztósok tapasztalatot szerez Az első eset a valószínűbb, így bár jól jönne az a sok TP, de az igazi thief inkább az "elkerülő manővert" alkalmazza, és csak akkor köt bele, ha van valami nagyon nyomós oka, hogy megtegye... És akkor is inkább a kevésbé látványos és TP gazdag utat választja... Pld. jó messziről tüzes nyilak a megfelelő helyekre / szemekbe, achilles inakba stbstb. /

 

Csonkafül:

Csá! Nem aggódtunk! Bíztunk mi is az istenek / itt a KM, azaz jómagad / kegyében... Meg aztán mint mondottam volt vannak más módszerek is... Mikor odáig fajul a dolog, úgyis találtak volna megoldást... Esetleg együtt halnak egy csatában... Vagy valami frappáns hepijend... Ha már gonosznak vallod magad, gondolom erre is lenne egy-két ötleted... És ahogy Awenhai vázolta a dolgaitokat, inkább azt veszem észre, ez az uralkodóbb tendencia... De kérdem én, az előző szövegemre utalva: vajh a karakterek igazán akarják-e hurcibálni tűzön vízen át a gyermekeket, mintsem inkább otthon űljenek? Mivelhogy szerintem a szülői ösztön erősebb bárkiben, mint a kalandozás utáni vágy... Legalábbis az anyában egy darabig feltétlenül... Ebből kiindulva biztos, hogy ő is / mármint a karakter / az Elátkozott vidékre, vagy Gorwickba akarna menni? Ha meg az istenük hajszolja bele ebbe őket, akkor milyen isten az? Abszolút nem családcentrikus... Akkor viszont az isten élet szférája ugrott... No meg a természet is surlódik... Jah, és a lélek sem áll valami túl stabil lábon, nem igaz? Persze kivéve, ha az isten eleve tudja, hogy nem lehet semmi baj, mivelhogy állandó isteni védelem alatt állnak / főleg ha pap is van a családba /, de ekkor meg sétagalopp lesz az egész, bármerre is mennek, mert ha életveszélybe keverednének, rögtön ottt teremne néhány küldött, hogy az isten imázsa ne sérüljön... Vagy rossz a gondolatmenetem?

De mindenesetre bocs, hogy beletrombitáltam a dolgodba... Nem akartalak kioktatni, csak véleményt nyilvánítottam... Csináld úgy ahogy jónak látod, vagy a csapat jónak látja...

 

Awenhai:

Nem irígyellek titeket! Párszorm jártam már Gorwickban is és az elátkozott vidéken is. Az előbbi helyen mindig nézz a hátad mögé, és ha tudod, kerüld a feltünést, így van esély hogy túléld... Az utóbbi helyen mindig nézz mindenfelé, és még ez sem biztos hogy elég lesz... Egyébként épeszű ember / vagy elf, és talán még ork sem / menne be oda önszántából... Nekem a kedvencem a manaörvény volt, ami vadmágiává alakított minden környező felszabaduló mágikus hatást, és teszőlegesen megtoldotta, vagy csökkentette anna energiáját, sőt, még a mágikus tárgyakra is hatással volt... Ciki volt, amikor a csapat "leült" enni, és kiderült, hogy a mélytarisznya nem a megszokott helyre vezet, hanem egy skorpiókkal teli verembe... És ők meg ott maradtak kaja nélkül... Próbáltak teremteni is, de az is cikibe ment át a vadmágikus hatások miatt... A helyi flóra és fauna meg nem igazán alkalmas táplálkozásra, mert még a sima tigriscsíkos kisnyusziban is találtak mirigyet, amiről kiderült, hogy nem kellett volna megenniük... Az ork figura csak nézett, hogy még az ő vasgyomrában is gyomorvérzést okozott... És csak a fajára jellemző bivajerős szervezetének köszönhette, hogy egyáltalán túlélte... Úgyhogy nem egy leányálom... Főleg nem gyerekeknek való hely... Úgyhogy jobban teszitek, ha a csimótákat addig lepasszoljátok valakinek aki biztos helyen vigyáz rájuk, ha már ti mindenáron kísérteni akarjátok / vagy kényszerültök / a szerencséteket...

 

Lapzárta...

Link a témához
Megosztás más oldalakon

A_Messor
Kelt:
Kelt:

OGRF:

"Abszolút nem családcentrikus... Akkor viszont az isten élet szférája ugrott... No meg a természet is surlódik... Jah, és a lélek sem áll valami túl stabil lábon, nem igaz?"

Nos van egy olyan aki az életen kívül az összes többit bírja és mégsem okoz ez neki problémát. Te már ismersz, úgyis tudod kire gondolok! :lol:

 

"Viszont azok a fickók akikkel játszottam, inkább örültek neki, hogy nem az a karaktertutujgatós fajta vagyok, mert ez ösztönözte őket arra, hogy a karaktereik valódi életösztöneivel azonosuljanak a játék során... Nem hősöket hoztak, hanem kalandozókat... Igazi jellemmel, igazi erényekkel, és igazi félelmekkel... És ki nem fél a haláltól, vagy ami még roszabb, a szenvedésektől? Egy kalandozó bátor, de nem hülye!"

No igen. Én is szeretném egynéhány egyénnel felfogatni hogy azért mert mi kalandozók meg húdetápak vagyunk azért még nemkéne betámadni egy csatahajót 30 emberrel, dehát úgye ők hősök. Csak az csoda hogy még nem hősi halottak.

 

Ja és hogy egy kis köze is legyen a topicshoz: van egy Mara-Sequor, kissé táp úgyhogy le sem merem írni. :lol: És a fő poén az benne hogy nem az értékei meg a tulajdonságai miatt, hanem a készítés módja miatt. Sokkal gyengébb mint egy 123 MP-s RúnaHosszúkard. Azis van, mégis ezt használom. Úgy tetszik! És szvsz ez lenne a lényeg valahol ...

 

[Javítva: 2003.01.16 írta: A Messor]

Link a témához
Megosztás más oldalakon

Morsat
Kelt:
Kelt:

Üdv OGRF:

Áman! :lol:

Csak nehogy az legyen, hogy a kalandozóknak két fajtája legyen: 1. a halottak 2. a hallhatattlanok (a sok Életvíz miatt)! :halott:

 

A Messor:

Mivel a harcosnak a fegyvere a legjobb és leghűségesebb társa, ezért úgy kell tenni, ahogy te!

 

[Javítva: 2003.01.17 írta: Morsat]

Link a témához
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy felhasználói fiókot, vagy jelentkezz be

Megjegyzés írásához felhasználói fiók kell

Fiók létrehozása

Regisztrálj egy új felhasználói fiókot közösségünkben.

Új felhasználói fiók létrehozása

Belépés

Van már felhasználói fiókod? Lépj be itt.

Lépj be

Magazin

Az LFG.HU az RPG.HU jogutódja. Az RPG.HU a Nemzeti Kulturális Örökség Minisztériuma által jegyzett magazin. Nyilvántartási szám: 3.4.1.1467/1999.

© Copyright 1997-2010 RPG.HU, 2010-2021 LFG.HU - Minden jog fenntartva

Kik vagyunk

LFG: Looking For Group - csapatkeresés közös játékhoz. Az RPG-s rövidítés azonban nemcsak szerepjátékos csapatoknak szól. Oldalunk a kártyák, társasok kedvelőitől az SF-F irodalom szerelmesein át minden játékosnak szól.

×
×
  • Újat készíteni...