Ugrás a tartalomra
Dragon
LFG.HU Fórum
Wiseman

Gonosz party


Iffotzer

Ajánlott hozzászólások

Iffotzer
Kezdés dátuma
Kezdés dátuma

Üdv!

 

Ha szólhatok...

Az a helyzet, hogy nem szeretek jó karival játszani, mert nekem ilyen a beállítottságom. Sőt kifejezetten gonoszokat alakítok, de nem feltétlenül a hentelés miatt. Az okok egyszerűek: a gonosz karakter önző, lelkiismeretfurdalás nélkül kihasználhatja a többieket, és, ha jól csinálja akkor ezt többször is megteheti + nem kell idióta hőstettekbe lovallnia magát a jóság kedvéért.

Pl. volt egy b.mester karim, aki shadoni bíborosi ruhában járta Ynevet, és csak burkoltan gonoszkodhattam vele. Elég morbid színben tüntettem fel Domvik híveit. Pl.: Shadonban minden papnak Mf-ú kínzása van... :Ordog:

Link a témához
Megosztás más oldalakon

Bredar
Kelt:
Kelt:

Éredekes dolgo, hogy én pont azért szeretem a gonosz karaktereket, mert úgy általában pont ellentétesek velem.

 

Tehát mondjuk, én még a bogarakat sem szeretem eltaposni, míg a játékban szeretek megölni embereket azért, mert egy-két rossz szót szólak, vagy mert nem tetszik a pofályuk, persze nem nyíltan, hanem háturról tőrrel, vagy méreggel, vagy mágiával.

 

Pl. volt egy eset, amikor a fogadóban lévő boszorkánymesterem szobájába betört egy tolvaj, egy villámtűvarázslattal leterítettem, majd kihalgattam, utána kitörtem a nyakát, kivittem a holtestét és beástam a hó alá, vagy volt olyan, amikor egy csirkének mágiával átadtam egy halálos mértékű tűdőgyuladást, majd miután kilehelte a lelkét kidobtam az utcára.

 

Amúgy a parti egésze gonosz volt és az volt benne a poén, hogy folyamatosna szivattuk egymást az egyik játékosal, de azért annyira összeartottunk egy darabig, hogy menjen a kaland, egyébként a végén a tábortűznél pihenő csapattársaimat kiütöttem efy varázslattal és elraboltam a pénzük nagy részét, de végül nem emiatt, de abbahyagtuk a kalandot.

Link a témához
Megosztás más oldalakon

Rossa
Kelt:
Kelt:

Hi!

 

Rosszabb a halálnál...

 

Ezt egy gonosz karakterrel nem is nehéz elérni, de vajon meddig szórakozás, s mikor válik teljes béklyóvá?Sok kaszt képes irányítani embereket, s felhasználni őket, a saját aljas cáljaikra. Banyák, B.M-ek, Varázslók. Engeditek ezt partyn belül, vagy akkor már inkább azt kéritek a karaktertől, ha teheti - végezzen játékostársával, mert ez a megoldás bár sokszor célszerű, de majdnem mindig tényleg rosszabb a halálnál. Lehet-e ezt, "etikusan" végrehajtani? Veletek történt már ilyesmi?

 

Darton legyen veletek! Halálhörgés, Siralom!

Link a témához
Megosztás más oldalakon

Morsat
Kelt:
Kelt:

Szevasztok!

Iffotzer:

Én is általában gonoszabb beállítottságú karikkal játszom, de időnként rettentően jól esik egyik Élet jellemű lovag kijátszása (pláne életútban). Ilyenkor ez elég nehezemre is esik, de kell a változatosság. Amúgy is a szerepjáték arról szól, hogy mindent ki kell tudni játszani, vagy legalábbis meg kell próbálni.

 

Bredar:

Amiről te beszélsz az tényleg vérbeli gonoszság. Az ilyen karakterekkel nem lehet hosszútávon játszani, mert előbb-utóbb valaki megunja, és elvágja a torkát.

 

Rossa:

Én mindig azt mondom, hogy azt tegyen a karakter, amit a játékos akar és belefér a jellemébe és stílusába meg persze a kasztjába. Ha ezzel együtt kihasznál valakit, akkor had tegye. Én nem kötöm meg a kezét a játékosnak csak azért, mert pl. nem etikus.

Link a témához
Megosztás más oldalakon

Vendég Sumer
Kelt:
Kelt:

Hello!

 

Én úgy vagyok vele hogy ha meg tudja tenni tegye /jellem stb... mellett/ de ha már a Jk-t is zavarja akkor Km i eszközökkel kell meggátolni(pl.:no mana,erős pszi pajzs,félresikerült varázslat...)

 

U.I.:Én se szívesen taposom össze a bogarakat.

Link a témához
Megosztás más oldalakon

Iffotzer
Kelt:
Kelt:

Hello!

 

Morsat: Én is játszottam már jó beállítottságú karival(rend jellemű Kyel-pap). Kedveltem a karaktert, és jól szórakoztam játék közben... RPG-s pályafutásom alatt összefutottam pár játékossal, és szerintem a jellemválasztásnak későbbiekben sok köze van a szórakozáshoz. Én azon a véleményen vagyok, mindenki olyan jellemet válasszon, amit úgy tud kijátszani, hogy nem megy a játék rovására...

És én még nem éreztem késztetést Élet jellem kijátszására, max. Rend=>nem szórakoznék jól

:Ordog:

Üdv

Link a témához
Megosztás más oldalakon

Vendég gimli
Kelt:
Kelt:

Helósztók!

Miután egy varázsló nekromata lesz, de jót cselekszik és megváltozik a jelleme mi történik?

Link a témához
Megosztás más oldalakon

Iffotzer
Kelt:
Kelt:

Hello Gimli!

 

Ezt a kérdést ugye viccnek szántad?

Attól, hogy valaki nekromanta nem feltétlenül gonosz. Miután nem fejtetted ki bővebben, nem érdemes többet hozzászólni. Talán még annyit ha egy dorani nekronak Halál a jelleme, az az élethez való morbid hozzáállását jelképezi. Nem minden nekro mizantróp. :felvon:

 

Bye

Link a témához
Megosztás más oldalakon

Vendég Sumer
Kelt:
Kelt:

Hello!

 

Még annyi hogy én nem játszanék szélsőségesen Élet,Halál,Káosz,Rend jellemű karival mert az életen kicsit Káosz vagyok és nem bírom a túlzott megkötöttséget.

Link a témához
Megosztás más oldalakon

Vendég hattizenketted
Kelt:
Kelt:

Kap' lah!

 

Egyre inkább úgy érzem hogy jellem játéktechnikai szemponton kívül az ég világon semmire nem jó.!

Link a témához
Megosztás más oldalakon

Vendég Sumer
Kelt:
Kelt:

Hattizenketted:azért ez nem 100% mert kell vmi ami meghatározza a tetteinket.Itt az életbe úgy érzem hogy én döntöm el milyen jellemű vagyok és úgy viselkedek(néha így is van),de csak úgy érzem.

 

SZVSZ

Link a témához
Megosztás más oldalakon

Vendég hattizenketted
Kelt:
Kelt:

Na.

 

Mert én is ezt írtam.A játéktechnika azt jelenti hogy

hogyan játszunk .A jellemnek,kasztnak stb.-nek megfelelöen. És a jellem csak ehhez kell. Hogy meghatározza nagyvonalúan hogy mit tehetsz vagy mit teszel. Meg hogy hogyan beszélsz. Stb.

Link a témához
Megosztás más oldalakon

Vendég Sumer
Kelt:
Kelt:

Ok,de az életben is a jellem kihat a tetteidre(és fordítva)

Link a témához
Megosztás más oldalakon

Vendég hattizenketted
Kelt:
Kelt:

Igen!Pontosan!

 

Ehhz hangsúlyozom EHHEZ kell a jellem. Hogy megadja a tetteink, és gondolataink irányát. És máshoz nem . :felvon:

Link a témához
Megosztás más oldalakon

Vendég Sumer
Kelt:
Kelt:

Akkor megegyeztünk!!! :felvon:

Link a témához
Megosztás más oldalakon

Vendég hattizenketted
Kelt:
Kelt:

OK!

 

Azonban ha valaki nem ért velünk egyet azonnal írja meg. Mert az ellenállás hasztalan.......

Link a témához
Megosztás más oldalakon

Morsat
Kelt:
Kelt:

Igazatok van! :sor:

Link a témához
Megosztás más oldalakon

mg-b
Kelt:
Kelt:

Üdv!

 

Ellenvéleményem van. :sor:

 

OFF ezen a topicon a téma, úgyhogy rövid leszek. Szerintem a jellem, egy Kornya Zsolttól vett idézettel élve, "a szerepjátékok rákfenéje". Semmi értelme nincsen, mert túlságosan általános, ugyanakkor viszont túlontúl korlátozó. Ha a játékos alaposan kigondolja, hogy adott karaktere hogyan vélekedik a világról, könnyen szembesülhet azzal, hogy ez egyik jellemkombinációba sem illeszthető bele. Az Első Tvk. ugyan szép gazdag variációkat ad a jellemre, de én még azokat sem szeretem. Má hosszú évek óta csak azért adunk jellemet a karaktereinknek, mert játéktechnikai szükséglet: egyes varázslatok ugye ragaszkodnak hozzá. Egyébként meg tojunk rá, és a tőle független karakterkijátszásra figyelünk.

 

mg-b

Link a témához
Megosztás más oldalakon

Iffotzer
Kelt:
Kelt:

:sor:Üdv! :D

 

Ahány ház annyi szokás: a jellem valakit segít, valakit akadályoz a játékban. Szerintem a M*-ban ezt a jellem feelinget az AD&D-nek köszönhetjük(Neutral Evils Rulez!), de végül is nem sajnálom. "Mer' milyen király Káosz, Halál jellemű fejvadásszal nyomulni!"

Vkine ez jön be.

Nézzétek az Ars Magica-t. Ott megoldották jellemvonásokkal, és már rögtön nem korlátoz annyira. Pl.: perverz+2 tiszta-3= büdös disznó :D

 

Bocs, ha néha off topic voltam.

 

Bye

Link a témához
Megosztás más oldalakon

Alyr_Arkhon
Kelt:
Kelt:

Röviden: Egyetértek mg-b-vel. Van valahol amúgy egy topic a Karakterek fórumon, amely elég kimerítően foglakozik a témával. Valamivel hosszabb fejtegetéseim ott találhatóak. :sor:

Link a témához
Megosztás más oldalakon

Vendég Sumer
Kelt:
Kelt:

Hello!

 

A MAGUS-ban megadott jellemek valóban korlátoznak,de mindenkinek van jelleme.Én az előtörténetembe mindig belefoglalok egy többé kevésbé részletes jellemrajzot.

Link a témához
Megosztás más oldalakon

Vendég hattizenketted
Kelt:
Kelt:

Hi!

 

Szerintetek az emberek többsége tényleg jobban szereti a gonosz karaktereket és azokkal játszani vagy ezt csak én tapasztalom? A környezetemben élő aktív Magusozók döntő része a gonosz karikat részesíti előnyben. Ez csak nálam van így vagy esetleg másutt is?

Link a témához
Megosztás más oldalakon

A_Messor
Kelt:
Kelt:

hattizenketted:

Szerintem ez azért van így mert korlátozónak találják a jó jellemeket. Elvégre egy gonosz bármit megtehet amit kedve van, nem? Zavarhatja őket hogy azt kapják a nyakukba hogy: "Ilyet nemcsinál a karaktered!"

Vélemény?

Link a témához
Megosztás más oldalakon

Menmaatre
Kelt:
Kelt:

Hello!

 

És speciel nem kedvelem a gonosz karatert. Lehet lelkiismeretlen, de sohasem gonosz.

 

Menmaatré

Link a témához
Megosztás más oldalakon

Allenza
Kelt:
Kelt:

A gonosz karakterekkel valahogy én is így vagyok. Lehet szar szerepjátékosnak tartani, de egyszerűen az IRL jellememnél fogva nem lelném örömömet a játékban egy gonosz karival. Nem látnám, hogy valamit is létrehoztam volna Yneven, és részévé válna a partim közös ynevképének a "hőstettek", stb.

 

A gonosz karakterek vagy tápolási kényszerből és kötetlenségből születnek, mint ahogyan Messor is írta, vagy kiskamaszkori stresszélményekből, amit ilyetén módon vezetnek le. Pl. délelőtt beégette a tanár a srácot az egész osztály előtt, a legerősebb arc az suliban leütötte az udvaron, vagy ilyesmi. Délután a haverjaival ezt úgy vezeti le, hogy a gorviki fejvadászával Domvik-papokat hentel. Persze abszolút nem tudatosan, és a srácnak eszébe sem jut.

 

Na jó, szarul áll a pszihológuskodás, meg lehet, hogy zagyvaság az egész, ennyi.

Link a témához
Megosztás más oldalakon

vendég
Ez a téma zárolva van.

Magazin

Az LFG.HU az RPG.HU jogutódja. Az RPG.HU a Nemzeti Kulturális Örökség Minisztériuma által jegyzett magazin. Nyilvántartási szám: 3.4.1.1467/1999.

© Copyright 1997-2010 RPG.HU, 2010-2021 LFG.HU - Minden jog fenntartva

Kik vagyunk

LFG: Looking For Group - csapatkeresés közös játékhoz. Az RPG-s rövidítés azonban nemcsak szerepjátékos csapatoknak szól. Oldalunk a kártyák, társasok kedvelőitől az SF-F irodalom szerelmesein át minden játékosnak szól.

×
×
  • Újat készíteni...