Ugrás a tartalomra
Dragon
LFG.HU Fórum
Wiseman

Planescape Torment


Vendég Ray

Ajánlott hozzászólások

Vendég Ray
Kezdés dátuma
Kezdés dátuma

Na testvérek, viszatértem, mostmár rendszeresen gazolom majd az Fórumot.

 

A Jégszél dűlő tényleg nem ide való, de tényleg várható lett volna valami tormentes csoda a cégtől. Megértem Neovenator kesergését. Én meg gépet újítottam, és megdöbbentett, hogy a kedvenc játékom csak hatnegyvenszer négynyolcvanban fut. A régi gépemnél ez volt a max, de át szerettem volna lökni nagyobb felbontásba. Nem lehetett

:lol:

Ez szomorú, de megint nekiesem előről, mivel meghalta, ujra meglett, és a mentéseim meg odavesztek. Valszeg megpróbálom ezt a Karizma témát feszegetni.

 

Üdv!

Link a témához
Megosztás más oldalakon

  • 2 héttel később...
razor
Kelt:
Kelt:

Csak részletkérdés, de vki rájött hogy a Brothel Of... -ban Marissa egy medúza? Én is csak leírásból olvastam, kiszedni nem tudtam belőle semmit.

Másik : Nordom-ot, hogy lehet rávenni az upgrade-re? Csak a Modron Maze-ben megy a dolog az elején? Mert akkor én elcsesztem.

Link a témához
Megosztás más oldalakon

MAXXxxx
Kelt:
Kelt:

vegulis mi a meglepo ?

 

Marissa egy meduza (ha jol emlekszem ezert volt valami sotet szobaban, hogy ne lassak), Fall from Grace meg tanar'ri letere az egyetlen pap a csapatban :)

 

elvileg eloveheted akarmikor a cube-ot(, amig nalad van) es meg lehet csinalni az upgrade-t.

 

Bar en nem tartottam meg nordom-t.(szval upgrade, majd kirugtam a csapatbol :Ordog: )

Link a témához
Megosztás más oldalakon

razor
Kelt:
Kelt:

De állítólag rá lehet venni Marissát, hogy változtasson kővé egy Lim-Lim-et ami jó vmire.

 

Nordom-hoz meg eszerint a Modron Kocka kell? Hmm. Egyébként szerintem ha Vhailor, Ignus és közte kell választani, még mindig nyerő. Mert ugye Dak'kon, Annah, Fall From Grace és Morte egyértelmű.

Link a témához
Megosztás más oldalakon

Vendég twillight
Kelt:
Kelt:

Nordom tényleg csak a Maze-ben léphet szintet? Mert akkor soha nem is fogom beválogatni (inkább Ignust, mert az ő lövései legalább ingyér vannak+varázsló). Eddig ugyanis mindíg Nordomot adtam el a könyv 2. varázslatáért.

Vhailortól pedig nem értem miért ódzkodnak olyan sokan: igen jó harcos, és a mágiaellenállása is jól kihasználható.

Link a témához
Megosztás más oldalakon

razor
Kelt:
Kelt:

twillight : nem az upgrade-re gondolsz? Azt mint kipróbáltam, tényleg csak ott lehet, de szintet tud lépni akárhol.

 

Vhailor : hát egy rossz mondat, és nekiesik mindenkinek. + a végén ugyanez. Nem megfelelő megszólalásra nekiáll lemészárolni a lelkedet/halandóságodat. És nem éppen ez a legjobb befejezés.

A harcról meg csak annyit, hogy én azt az abszolút minimumon tartom. Most így Ravel után CHA : 23 ,WIS 22, INT 22. És még nem kaptam meg miden bónuszt amit lehetett volna. Ezek mellett nem sok harc kell.

Link a témához
Megosztás más oldalakon

MAXXxxx
Kelt:
Kelt:
De állítólag rá lehet venni Marissát, hogy változtasson kővé egy Lim-Lim-et ami jó vmire.

 

Nordom-hoz meg eszerint a Modron Kocka kell? Hmm. Egyébként szerintem ha Vhailor, Ignus és közte kell választani, még mindig nyerő. Mert ugye Dak'kon, Annah, Fall From Grace és Morte egyértelmű.

 

Es en ennyinel is maradtam, Vhaliort, Nordomot, Ignust, csak pillanatokra szedtem be a csapatba, majd rugtam ki oket :Ordog:

 

22+ INT-CHA: et meg valamikor Ravel elott ertem el, semmi masra nem gyurtam, nem is bantam meg :cool:)

Link a témához
Megosztás más oldalakon

razor
Kelt:
Kelt:
22+ INT-CHA: et meg valamikor Ravel elott ertem el, semmi masra nem gyurtam, nem is bantam meg)

 

Hát ezt nem hagyom annyiban. ;)

Most hogy Ravel után szintet léptem és megkaptam a 12. sz Mage specializációt CHA 24 WIS 25 INT 22. Na

Link a témához
Megosztás más oldalakon

MAXXxxx
Kelt:
Kelt:

Most hogy Ravel után szintet léptem és megkaptam a 12. sz Mage specializációt CHA 24 WIS 25 INT 22. Na

 

;)

 

mind1 a vegere ugysem marad mar mire kolteni a pontokat es ugyis mind 25 lesz :D

Link a témához
Megosztás más oldalakon

Jakirte_Jak_Cyr
Kelt:
Kelt:

Líthas!

Mi az a Mage specializáció? Tudtommal a Tormentben nem lehet specializálódni a varázslóknak.

Nodromhoz egyébként mindenképp kell a Modron kocka. Csak ott lehet felvenni. Egyébként nemsokára tervezem újrakezdeni, most egy Harcossal viszem végig. Utána pedig -valszeg nyáron- ismét egy varázslóval. De eddig a max. Karizmám 16 volt. Miért jó ha sok van? Legalábbis a 24 kicsit sok. Annyit vátoztat a játékon?

Az a bizonyos könyv milyen varázslatokat ad? Egy csapattag eladását kicsit nagy árnak tartottam. És nem is tudom, hogy és kinek adhatnám el. Egyébként mit kér a továbbiakban?

Link a témához
Megosztás más oldalakon

Petrus
Kelt:
Kelt:

A magas CHA és INT sokkal több dialógus opciót eredményez, mint általában. A magas CHA jó bizonyos harcok elkerülésében is, ui. ki tudod dumálni magad, nem rágnak be rád olyan hamar. Pl. Grossuk, a Siege Tower előtt álló abishai elég hamar fel tudja bosszantani magát és neked ugrik, pedig elég jó infói vannak és át is lehet verni az agyát - persze csak ha elég okos vagy ;) . Vagy ha induláskor mindent az INT / CHA / WIS hármasra adsz és ügyes vagy, a Mortuary-ból karcolás és harc (az első szobát kivéve, ahol a tutorial miatt kell) nélkül kijuthatsz, szinte a max. XP-t összeszedve. Sőt, ezt folytatva igen sokáig el lehet lenni anélkül, hogy egyetlen küzdelembe is bele kellene menned.

Link a témához
Megosztás más oldalakon

Vendég Ray
Kelt:
Kelt:

Sziasztok.

 

Tényleg hatalmas változás a dialógusokban a hatalmas karizma. Az iq is megváltoztatta a játékmenetet. Most egy olyan csávót indítottam, aki cha/iq fighter. az elején megtanultam dabusul, és Dimsel of Distress hülyeségére is rájöttem. Tök tetszik:)

Link a témához
Megosztás más oldalakon

Petrus
Kelt:
Kelt:

A dabus-ok nyelvén kívül pl. a holtak nyelvét is meg lehet tanulni a Dead Nations-nál. Ezután, ha visszamész a Mortuary-ba, a zombik és a csontik jó részével el lehet beszélgetni, bár kevés emlékük van az életükből. ;)

Link a témához
Megosztás más oldalakon

MAXXxxx
Kelt:
Kelt:
A dabus-ok nyelvén kívül pl. a holtak nyelvét is meg lehet tanulni a Dead Nations-nál. Ezután, ha visszamész a Mortuary-ba, a zombik és a csontik jó részével el lehet beszélgetni, bár kevés emlékük van az életükből. ;)

 

de van par a tortenet szempontjabol 'fontos' (extra hatterinfo) info is.

 

A PS-T rendhagyo, hogy szerintem NEM eri meg hagyomanyos karaktert inditani, hanem csak WIS/IQ/CHA-re gyurni + azert kicsit DEX-re es a tobbire is, de rajuk fokent a vegen.

 

miert?

 

STR - harcban sebest novel (nem fontos, so harcot el lehet siman kerulni)

CON - HP novelo (ugyis halhatatlan vagy)

DEX - kb 13-15 kell par kuldeteshez, de a 13 nem kerul sokba, 15 megvan tetovalasokkal (+tolvajkent sokat seit, ha taryat lopsz[eleg jo extrak tudnak lenni arusoknal 'ingyen'])

WIS - extra dialogusok-> tobb hatterinfo a tortenetbol (emlekek),+XP (25-nel +35%),

IQ - extra dialogusok -> tobbmindent el lehet intezni 'bekesen' (pl rogton elejen (bar ehhez mas is kell): oriascsontik: harc=175XP, gondolkodas= 825XP+varazslat)

CHA - beszedekhez (vicces amikor az eyik harcnal ra lehet beszelni a tamadokat, hogy legyenek inkabb ongyilkosak (kb 21 kell))

Link a témához
Megosztás más oldalakon

razor
Kelt:
Kelt:
Mi az a Mage specializáció? Tudtommal a Tormentben nem lehet specializálódni a varázslóknak.

 

Ha egy bizonyos kasztban eléred a 7. és a 12. szintet, kapsz tul. bónuszokat. Pl a 12. sz Mage spec +2 INT +1 WIS.

A Mortuary-ban, ha ismered a halottak nyelvét, fel lehet szedni az egyik zombitól egy artifact-ot. Vmi Xacharian nevű ürgétől, aki egyik előző életedben társad volt.

A magas CHA egyébként segít a kereskedőknél is. Olcsóbban kapsz meg 1-2 dolgot.

Link a témához
Megosztás más oldalakon

Drone
Kelt:
Kelt:

MAXXxxx elemzéséhez még annyit fűznék hozzá, hogy érdemes minden kasztba belekóstolni, mert a csapattagokhoz kapcsolódó történeteket így lehet legjobban kibogozni (pl. egymás tanítása közben nagyon jó dialógusok alakulnak ki).

XP tekintetében sem kell irtózni a INT/CHA/WIS tulajdonságoktól, mert amellet hogy valóban sokszor létezik békés(ebb) megoldás a torokmetszés mellett, legtöbbször bőkezűbben jutalmazza a rendszer, mintha erőszakot alkalmaztunk volna. Amúgy bárhogy játszunk, a harcból kapott XP töredéke lesz csak az összesnek.

Utoljára pedig egyszerűen kihagyhatatlan a történet (összes mellékszállal), minden RPGsnek kötelező. :)

Akinek pedig a harc okoz örömet annak ajánlom benne a Curst-i csatát. Szvsz nagyon jól átjött a városban kialakult őrület.

Link a témához
Megosztás más oldalakon

Petrus
Kelt:
Kelt:

...és amennyiben végre el is készülnénk a fordítással, vélhetően többen fognak majd elmerülni a játékban, az összefüggéseket, a rejtett szálakat és a történet csavarjait kibogozni. :)

Link a témához
Megosztás más oldalakon

MAXXxxx
Kelt:
Kelt:

Drone: jaja

 

es tenyleg talan emiatt tetszett annyira, hogy NEM erte meg harcolni, ha volt mas lehetoseg is!!!! :)

 

Petrus: kar , hogy szar vagyok forditasbol, es emiatt nem is merek belefogni

 

azert 2-ik vegigjatsas utani egy poen a credits-ben: koszonet az inspiracioert FinalFantasy7-8 :)

Link a témához
Megosztás más oldalakon

MAXXxxx
Kelt:
Kelt:

ha meg emlekszik erre valaki (par hetes) : http://www.wischik.com/lu/senses/pst-book.html

 

 

csak annyit pluszban itt van egy 'kis' kepernyovedo is (9M), amiben van nehany NAGYON jo PS-es szoveg :sor:)

 

Ha masert nem, akkor csak a poenokert erdemes megnezni :lol:

 

foleg:

Morte + Nordom

Morte + Annah

Morte + Fall From Grace

szovegei jok , de nagyon

 

:) :) :) :D

 

[Javítva: 2003.02.04 írta: MAXXxxx]

Link a témához
Megosztás más oldalakon

Vendég twillight
Kelt:
Kelt:

Nálam a karizma sosem ment 16 fölé, mert ha mégis szükségét éreztem a magasabb szintnek, egyszerűen benyomtam egy varázslatot - elvégre az időveszteség nem számít.

Egyébként valahol azt olvastam, hogy ha a CH min. 20, akkor a Lower Wards boltjában drágábban tudsz eladni, mint amennyiért a cuccokat adják.

Szerintem a legjobb az, ha az induló karinál Wisre és Intre pakolsz, az életerőt meg szintenként +1-re állítod. A többi mehet szanaszét (főleg CH-ra a gyorsabb játékmenet miatt).

Harcolni én sem szerettem, főleg a kisebb teljesítményű gépem miatt (jelentős lassulást produkált 2 cloudkill és 3 tűzeső mellett állandő manalövedéktámadás mellett egyszerre 7-10 ellenfélnél.

Eztért egyre gyakrabban támaszkodtam a tolvajképességekre (hátbatámadás). Egyébként úgy tűnik, mindíg van egy olyan taktika, amivel a harcok minimális felkészültséggel letudhatók, kivéve a labirintust.

Link a témához
Megosztás más oldalakon

  • 2 héttel később...
Vendég twillight
Kelt:
Kelt:

Tud valaki egy olyan patchet a programhoz, amivel nem fagy le, ha elvállalom, hogy én leszek a Silent King? Állati idegesítő, hogy a movie fele megvan ("leülök" a trónra), aztán a képernyő megint elsötétül, aztán nem történik semmi!

Link a témához
Megosztás más oldalakon

razor
Kelt:
Kelt:
Tud valaki egy olyan patchet a programhoz, amivel nem fagy le, ha elvállalom, hogy én leszek a Silent King?

 

Hát erre én is kíváncsi lettem volna, de tudomásom szerint nincs ilyen patch. 1 db van ami megold jónéhány problémát (pl a Living Wall-nál történő végleges kifagyást, amikor egyszerre 2 CD kéne a programnak :lol:) de erre még az se jó.

Link a témához
Megosztás más oldalakon

  • 2 héttel később...
Vendég twillight
Kelt:
Kelt:

Kösz razor, a patch nekem is fent van.

Egyébként rátaláltam a fórum egyik régebbi, de sokat feszegetett kérdésének megoldására: a Modron Maze Limbon van, mi több, annak az anyagából építették, ezért is változott - mellékhatásként - a benne lévő összes modron nordommá, de az egy felvehetőn kívül erről egyikük sem tud. Az infók: Dak'kon mesél ezt-azt, meg Morte, meg Nordom, a hely pontos meghatározása megtalálható Dak'kon egyik történetében, amit a Limboról mesél, valamint ha felvettük Nordomot, és várunk egy kicsit - nem csinálunk semmit, akkor itt is bemondja a helymeghatározást, csakúgy mint Dak'kon: "This is Limbo, ??? of Mechanus."

Egyébként szerintem Nordom sztorija a legjobb, amit a mesemondóknál meghallgathatunk szerintem!

Link a témához
Megosztás más oldalakon

  • 2 héttel később...
Vendég Ray
Kelt:
Kelt:

Hali mindenki!

 

Petrus, elmentem hozzád megnéztem a fordítás állását! Itt megköszönöm mindazoknak, akik segítenek neked. Ha már arra jártam, leloptam a jelenlegi állást, de még nem volt időm tesztelni. Találkoztam emberrel, aki csak magyarul ért, de Plénszképezik. Tetszik neki is nagyon. Szerintem alig várja a teljes verziót. Van igény magyar Tormentre! Csak így tovább! :P :-o :D :D :virag: :virag: :virag: :virag: :virag: :virag: ;) :) :D :D :szent: :D :D

Link a témához
Megosztás más oldalakon

Petrus
Kelt:
Kelt:

Ray:

Vettük, a dícséretet a többiek nevében is köszönjük. A fordítás jelenleg megakadt kissé, mindenki egyéb fontosabb elfoglaltságai miatt félrerakta a munkáit (sajna, én is... :buszke: ), de a fordítás nem állt le és már vannak tervek a hanganyag magyarítására is. :(

Link a témához
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy felhasználói fiókot, vagy jelentkezz be

Megjegyzés írásához felhasználói fiók kell

Fiók létrehozása

Regisztrálj egy új felhasználói fiókot közösségünkben.

Új felhasználói fiók létrehozása

Belépés

Van már felhasználói fiókod? Lépj be itt.

Lépj be

Magazin

Az LFG.HU az RPG.HU jogutódja. Az RPG.HU a Nemzeti Kulturális Örökség Minisztériuma által jegyzett magazin. Nyilvántartási szám: 3.4.1.1467/1999.

© Copyright 1997-2010 RPG.HU, 2010-2021 LFG.HU - Minden jog fenntartva

Kik vagyunk

LFG: Looking For Group - csapatkeresés közös játékhoz. Az RPG-s rövidítés azonban nemcsak szerepjátékos csapatoknak szól. Oldalunk a kártyák, társasok kedvelőitől az SF-F irodalom szerelmesein át minden játékosnak szól.

×
×
  • Újat készíteni...