Ugrás a tartalomra
Dragon
LFG.HU Fórum
Wiseman

Fallout és társai #2


ranagol60

Ajánlott hozzászólások

ranagol60
Kezdés dátuma
Kezdés dátuma

Üdv!

 

patch után: nem lehettem tag mind a négy maffiaklánban

 

Ez a lehetőség az eredeti, peccseletlen verzióban is csak programhiba volt...

 

nem teljesíthettem minden úton (egyszerre) a tankhajó feltöltését

 

Már bocsánat, de ezt én valahogy így tartom reálisnak... o_O

 

a kocsi ugyanúgy el-eltűnt, a kocsi eljött V13-ba, ahonnan nem tudtam többé kivinni

 

Különös... nekem sem voltak gondjaim az autóval többé az 1.51 után... még akkor sem, ha a bugokat okozó autó-fejlesztéseket bevállaltam (fuel cell controller, vagy mi, aztán csomagtér kibőví³tés, meg a NCR Bazaar-os ürge mahinálása...)

 

100% outdoorsmannél a Radereknél ugyan rögtön a kútnál jelentem meg (nem csak 1% eséllyel, mint patch nélkül), de mikor visszajössz a kocsi végleg eltűnik...

 

Nálam ez is korrektül működött, azaz az autó mindig logikus helyen volt... :\

 

Konklúzió: én nem használok patchet.

 

Én a helyedben adnék még egy sanszot az 1.51-nek. Tényleg egy baromi jó javításról van szó, minden tekintetben. :buszke:

 

Tisztelettel:

R'naggol

Link a témához
Megosztás más oldalakon

Vendég twillight
Kelt:
Kelt:

Tanker feltöltése: valami olyasmi volt, hogy hagytam a f***it lebukni a hackeléssel, de mikor jött volna a videó, hogy a Hubologisták (vagy a Shi?) likvidálják, akkor kifagyott, mikor bementem a szektorba, ahol a hajóra lehet feljuti.

 

New Reno maffiatagság:

igen, tényleg apró programhibán alapul, de: amikor fentvolt a patch és mentem Salvatoréhoz többé nem tudtam elhagyni a szektort, míg patch nélkül nem volt hiba. A Mordino+Wright vszont mindíg összejön.

 

az meg külön bajom, hogy egy patch újraírja a cuccok/történések jutalmait/értékeit/létszámát/stb. Az úgy már kiegészítő, esetleg teljesen új játék.

Link a témához
Megosztás más oldalakon

blarke
Kelt:
Kelt:

sokkal inkább azt mondanám, hogy kiegyensúlyozza... és a jutalmakhoz szerintem nem nagyon nyúltak.

Link a témához
Megosztás más oldalakon

Vendég twillight
Kelt:
Kelt:

csak egyetlen szóra (és ebből nem engedek, tehát felesleges szidni):

 

patch: javítás (bugok és egyéb hibák)

mod: módosítás (ide rakja be a "kedves" fejlesztő az olyanokat, mint mikor a játék egyik leggyengébb fegyveréből a legjobbá változtatja (pl. F2-ben a magnumot emlegetitek így "patch" után)

 

pl. Diablo 2: patch után új skillek jelennek meg! Az kérem nem az eredeti játékmenet része! Tessék velük békénhagyni! Lehet, hogy egyesek szerint jobb tőlük a játék, én viszont valami mást vettem/szoktam meg. (Ellenben ott a felmerülő 2 hibát: textúrák összeakadása, skillváltás-közben-megütnek-aztán-nem-tudok-mozdulni tényleges hibákkat egyáltalán meg sem próbálták kijavítani.)

 

No, elég belőlem, lehet egyetérteni, vagy útálni érte, de ez az, amiért én csak akkor rakok fel "patch"-et, ha anélkül nem lehet megcsinálni a játékot (egyéb programot).

Link a témához
Megosztás más oldalakon

blarke
Kelt:
Kelt:

már bocs, de a magnum defaultból jobb, mint a desert eagle, mert olcsóbban lehet vele lőni :buszke:

 

egyébként meg a patchekkel defaultból együtt szoktak járni játékmenetet befolyásoló módosítások, ergo a patchek is modok ilyen értelemben.

Link a témához
Megosztás más oldalakon

viola_arpadka
Kelt:
Kelt:

én a magyarosítással együtt raktam fel a patch-t.semmi bajom se volt a játékkal közbe egyszer se.

Link a témához
Megosztás más oldalakon

Atuan
Kelt:
Kelt:

Az szabályos, hogy az egyszer felvett karakterek, akiket aztán vhol otthagytam, egy idő után eltűnnek? Vic VC-ből, Myron pedig Gogota-ról hiányzik. Ráadásul mikor sulikot kísérletképpen lecseréltem a SAD-os Skytech-re, ő is eltűnt. Mi a francot csinálta rosszul?

Link a témához
Megosztás más oldalakon

Max007
Kelt:
Kelt:

nekem a kocsi sosem tűnt el végleg, a csomagtartó a karakteremmel együtt mozgott, több városrészben is feltűnt és használhattam is. A kocsi maga V13-ban maradt, de hát az csak az utazásra kell, de gyors gépeken az alap gyaloglás olyan gyors mintha a kari autózna. Az autózás meg villámgyors. ez is valami bug, mert amíg csak 512 ramom volt, mindig lassú volt a talpalás, az autókázás meg relatíve gyors. Bővítés után aztán jött a turbó sebesség. Villámlábú túrázó és fénysebességgel haladó autó. :gonosz:

Link a témához
Megosztás más oldalakon

blarke
Kelt:
Kelt:

Max007: ezt a bugot elvileg korrigálja valami fanpatch az nma-n, de az is elég, ha visszahúzod a proci órajelét.

 

Atuan: én evvel a buggal sose találkoztam :sor:

Link a témához
Megosztás más oldalakon

Vendég twillight
Kelt:
Kelt:

Bizony, Atuan bugjja valami új, eddig sehol nem említették.

 

A térképen-mozgás pedig sajna programozási baki. Szerencsére semmi más nem pörög túl.

Link a témához
Megosztás más oldalakon

Tantris
Kelt:
Kelt:

Hali!

 

Van egy problémám. Hogy tudom rávenni Lennyt arra, hogy gyógyítson, mikor már beállt hozzám? Az, hogy alkalmazni akarom a képzettséget valakin nem megy - a karakterem kezd el gyógyítani, lényegesen szarabb orvos skillel. Nem értem a dolgot, mert Vicnél működött, hogy jobkatt a problémás valamin, javítás és a karim helyett Vic rohant oda javítani. Itt meg Lenny csak beszél, hogy "szól ha kell valami" és nem csinál semmit...

Link a témához
Megosztás más oldalakon

Vendég twillight
Kelt:
Kelt:

Nemtudom, van-e neki doctor skillje, vagy csak first aid-je. És próbáld úgy, hogy a "célpont" közelebb van hozzá, mint hozzád.

Link a témához
Megosztás más oldalakon

Daneel
Kelt:
Kelt:
Van egy problémám. Hogy tudom rávenni Lennyt arra, hogy gyógyítson, mikor már beállt hozzám? Az, hogy alkalmazni akarom a képzettséget valakin nem megy - a karakterem kezd el gyógyítani, lényegesen szarabb orvos skillel. Nem értem a dolgot, mert Vicnél működött, hogy jobkatt a problémás valamin, javítás és a karim helyett Vic rohant oda javítani. Itt meg Lenny csak beszél, hogy "szól ha kell valami" és nem csinál semmit...

Velem is ezt csinálta. Már amíg a csapatban volt - nálam hamar megkapta az utilaput (és nem is faji alapon :)). Lassú, harcban gyenge, a karakterem meg úgyis békés természetű volt (és nagyon tehetséges ;)), inkább megtanult gyógyítani (is).

Link a témához
Megosztás más oldalakon

Vendég twillight
Kelt:
Kelt:

Azért nem mondanám, hogy "harcban gyenge". Nagyon magas az életereje, ehhez ellenállást is kap, bár tény, ogy fegyvereket csak korlátozottan használ, és nem is túl lelkesen, de pl. az NCR-os karavánkísérésre inkább őt vinném, mint Sulikot!

Link a témához
Megosztás más oldalakon

ranagol60
Kelt:
Kelt:

Üdv!

 

patch: javítás (bugok és egyéb hibák)

mod: módosítás (ide rakja be a "kedves" fejlesztő az olyanokat, mint mikor a játék egyik leggyengébb fegyveréből a legjobbá változtatja (pl. F2-ben a magnumot emlegetitek így "patch" után)

 

Ehh... a patch feladata a játékegyensúly javítása is. Ide tartozik a pocsék fegyverek és skillek tápolása, hogy legyen értelmük, illetve a túl jó/túl könnyen vagy korán elérhető cuccok lebutítása is, hogy az eddig agyonhasznált dolgok helyett a játékos mást is kipróbáljon, és ne váljon egyhangúvá a játékmenet. Szóval a patch nem csak a programozási hibák javítását szolgálja, hanem a tervezési hibákét is.

Hozzá kell tennem, hogy az a bizonyos sokat emlegetett 1.51-es olyan beszélgetési szálakat és lehetőségeket nyit meg, amelyek mind az 1.0-ban mind az 1.2-ben hozzáférhetetlenek voltak - programozási hibák miatt.

 

Eddig a programozócsemete beszélt.

 

Szóval én úgy gondolom, hogy a megszokásra hivatkozni az újítások ellenében nem egy okos dolog. Attól, hogy valami új/nem úgy működik, ahogy korábban, még nem rossz, sőt, ez esetben meggyőződésem szerint kimondottan jó... de hát ez már a magánvéleményem. :)

 

Tisztelettel:

R'naggol

Link a témához
Megosztás más oldalakon

Vendég twillight
Kelt:
Kelt: (szerkesztett)

Ha nem csak a működési hibákat javítod ki, hanem újraírod a játékmenetet, az már egy MÁSIK játék lesz.

Pl., hogy ti is megértsétek végre: ha átírom a grafikát az "ufo-invaders"-ből lehet "Raptor", vagy az "Atomix"-ból "Shokoban", de ugye senki nem mondaná, hogy ugyanaz a két játék!?

 

A játékegyensúlyról meg csak annyit, hogy úgyis lesz olyan, amit senki nem használ, és ami "mindentvivő", így ha egyszer már kiadták, ezzel felesleges sz*rozni :D

szerkesztette : twillight
Link a témához
Megosztás más oldalakon

blarke
Kelt:
Kelt:
(OFF)a grafikához nem nyúltak. innentől kezdve a párhuzamokat nem igazán értem. a játékegyensúly kisebb helyrebillentésétől pedig még nem lesz más játék. csak például élvezetesebb, ha nem lopkodhatsz össze 3 bozart NCRban, és ha normálisakat lehet sebezni olyan lőfegyverekkel, mint teszem azt az FN FAL. ez attól, hogy át lett balanszolva, ugyanaz a játék. a DnD 3 és a DnD 3.5 is jóformán ugyanaz a játék, simán lehet konvertálni a kettő között, mégis tele van játéktechnikai finomhangolásokkal... na részemről off vége.(/OFF)
Link a témához
Megosztás más oldalakon

Vendég twillight
Kelt:
Kelt:

Persze, persze. Most nem assault rixle exp. mag.-gal nyomulsz majd, hanem FN-fallal, és nem Bozarral, hanem pl. rakétavetővel, mi?

És mikor eredetileg az aknavető (F2-ben) sebzett alapban 20-30-at (ugye power armour, vagy hasonlóval a hátunkon), és nekünk 500 hp-nk van az adott helyen, aztán valami marha a patch-el átírja (ilyen helyzet szerencsére nincs éppen itt, de az általad leírtak szerint lehetne!), és a rakétavető mostantól AP, duplaterület, 100-as sebzés, akkor majd várhatod az újabb patchet, mert nem úgy volt tervezve a game, hogy minden szupermutáns halálos veszélt jelentsen az egész csapatra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! És nem is szeretted őket! És béna a grafikájuk! És úgyis kihagytad őket, és rohantál Navarróba gonosz birodalmiakat lőni (erőpáncélban feszítő rohamosztagosok 1 behatolási ponttal, gonosz főnökkel :( ).

Én nem hagyom, hogy elrontsák a játékomat!

És mint modtam: ha "megváltozik" a játékegyensúly, legfeljebb más fegyverek leszenk túl-táposak, és mások "hasznavehetetlenek". A Diablo 2-t ugyanilyen hülye indokokkal már 10-valahányadszor "javítják", de sejtheted: sose lesz kész. És hiába tudják a patchek konvertálni egymás karaktereit, mivel átírták a "játékegyensúlyt" nincs olyan karakter, ami transzformálva valaha is megállta volna a helyét, kezdheti mindíg mindenki újra 1. szinttől :D

Link a témához
Megosztás más oldalakon

blarke
Kelt:
Kelt:

egy rakétavető hadd jelentsen már veszélyt :D

egyébként meg a Fallout 2-re nem igaz, hogy patch után lehet kezdeni level 1-ről. átkonvertálod, esetleg másik fegyver és kész. (feltéve hogy még működőképes a karakterkonverter.) egyébként én a változtatásokból annyit éreztem (se többet, se kevesebbet), hogy az elején kicsit több psycho kellett, a raider base-be nem ronthatok be mindenkit kicsinálva NCR-ba menet (mert 1. nem látom 2. az FN Faljaikkal APA+box védelmen keresztül képesek kinyírni két pechesebb kör alatt), hamarabb hullanak az emberek, ha lőfegyverekkel és JHP lőszerrel szemen kapom őket és ha van FN Falom, akkor van esélyem, hogy kinyírjam Navarrot, nem kell agyontápolt plasmarifle.

Link a témához
Megosztás más oldalakon

Vendég twillight
Kelt:
Kelt:

Minek ez az újmódi duplázás? Úgyse győzől meg, nem mellesleg. De ez így még szánalmasabb, mintha "véletlen" duplán küldöd el.

Link a témához
Megosztás más oldalakon

blarke
Kelt:
Kelt:

what the

elnéztem, bocs :) gondolom mellényúltam. szólok valami modinak hogy törölje.

Link a témához
Megosztás más oldalakon

Vendég twillight
Kelt:
Kelt:

trial

Link a témához
Megosztás más oldalakon

strato
Kelt:
Kelt:

Ami azt illeti, én szívesen játszom újra a Fallout 2-t az 1.51-es peccsel, mert már minden fegyver-skill kombinációt kipróbáltam, amit érdekesebbnek találtam. Így egy kicsit megváltoznak az erőviszonyok és ez feltár egy-két új taktikai lehetőséget/szükségességet.

Az már csak hab a tortán, hogy egy rakat játékmeneti bug is javításra került benne...

Link a témához
Megosztás más oldalakon

Vendég Laceee
Kelt:
Kelt:

Hali!

 

Segítsetek már pls! A Fallout 1-ben, ha van egy időzített bombám, akkor azt hogy tudom letenni, hogy ne a kezemben robbanjon fel?

 

Előre is köszi!

 

Hali

Link a témához
Megosztás más oldalakon

strato
Kelt:
Kelt: (szerkesztett)

Jobb gomb dinamiton nyomvatart, felbukkanó menüből megfelelő ikon kiválaszt. :szent: Ez a jobbgombos menü máshol is jól jöhet (például ha valakit odébb kell lökni, hogy ki tudj menni az ajtón)...

szerkesztette : Strato
Link a témához
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy felhasználói fiókot, vagy jelentkezz be

Megjegyzés írásához felhasználói fiók kell

Fiók létrehozása

Regisztrálj egy új felhasználói fiókot közösségünkben.

Új felhasználói fiók létrehozása

Belépés

Van már felhasználói fiókod? Lépj be itt.

Lépj be

Magazin

Az LFG.HU az RPG.HU jogutódja. Az RPG.HU a Nemzeti Kulturális Örökség Minisztériuma által jegyzett magazin. Nyilvántartási szám: 3.4.1.1467/1999.

© Copyright 1997-2010 RPG.HU, 2010-2021 LFG.HU - Minden jog fenntartva

Kik vagyunk

LFG: Looking For Group - csapatkeresés közös játékhoz. Az RPG-s rövidítés azonban nemcsak szerepjátékos csapatoknak szól. Oldalunk a kártyák, társasok kedvelőitől az SF-F irodalom szerelmesein át minden játékosnak szól.

×
×
  • Újat készíteni...