Ugrás a tartalomra
Dragon
LFG.HU Fórum
Wiseman

Arkham Horror


Scorba

Ajánlott hozzászólások

Scorba
Kezdés dátuma
Kezdés dátuma

Kérésre megnyitva... pláne mivel magyar kiadás is várható belőle, alighanem ideje volt.

Link a témához
Megosztás más oldalakon

Orastes
Kelt:
Kelt:

Scorba, thx a nyitásért ;)

 

Kérdésem van valakihez aki tudja a következőt:

-a játékban elvileg úgy is lehet nyerni, hogy játékosok 6 "Elder sign" segítségével zárnak be kapukat.

-én csak 4 "elder sign" kártyát találtam (bár lehet hogy 6 darab van és elhagytam kettőt :D ) de akkor hogyan lehet 6 lezárást csinálni -merhogy ezt a lapot ki kell zárni a játékból, használat után...

-illetve a magyar fordítás ír olyat, hogyha egy kapu le van zárva csak egyszeűen tokenekkel, akkor oda sem nyílhat több kapu, szerinetem ez félreértés.. nem csak "elder sign" segítségével letérthoz nem? :)

 

A másik jó dolog: ha valaki harcol egy lénnyel, de első alkalommal nem tudja legyőzni, akkor mi van? Feltételezzük hogy a nyomozó is túléli és nem őrül meg. Félbeszakad a csata? Következő kör mozgás fázisában folytatódik? Illetve eközben mennyi sebzést kell beleütnie a monszterbe -annyit amennyi az eredeti érték, vagy elég lezúzni a lényről a maradék sebzés-jelzőket?

Link a témához
Megosztás más oldalakon

PaYa
Kelt:
Kelt: (szerkesztett)
Kérdésem van valakihez aki tudja a következőt:

-a játékban elvileg úgy is lehet nyerni, hogy játékosok 6 "Elder sign" segítségével zárnak be kapukat.

Szerintem itt keverdés van, és ez okozza az utóbbi kérdéseket is:

Elder sign kártyából valóban csak 4 van, ennek segítségével le lehet próba nélkül zárni a kaput. Azonban ha simán, próbadobással (Fight/Lore check) becsukja a kaput, és a lepecsételést választja (17ik oldal, Sealing gate) akkor 5 Nyomjelzőért (clue token) lepecsételheti, egy doom tokent a tartalékból a helyre helyezve, ami egy elder signt jelent. (Elder Sign kártya esetén még a különbség, hogy a Doom Trackról kell levenni a jelzőt!)

 

-illetve a magyar fordítás ír olyat, hogyha egy kapu le van zárva csak egyszeűen tokenekkel, akkor oda sem nyílhat több kapu, szerinetem ez félreértés.. nem csak "elder sign" segítségével letérthoz nem? :) 

Nem. Le lehet simán zárni (Flight/Lore check), ekkor nyilhat még kapu. De ha pecsételsz (5 clue token), akkor utána nem nyílhat ki.

 

A másik jó dolog: ha valaki harcol egy lénnyel, de első alkalommal nem tudja legyőzni, akkor mi van? Feltételezzük hogy a nyomozó is túléli és nem őrül meg.  Félbeszakad a csata? Következő kör mozgás fázisában folytatódik? Illetve eközben mennyi sebzést kell beleütnie a monszterbe -annyit amennyi az eredeti érték, vagy elég lezúzni a lényről a maradék sebzés-jelzőket?

A harc addig folytatódik, amíg vagy a lény meg nem purcan, vagy a nyomozó meghal/elmenekül.

Az első kör után jön a következő, egész addig, míg a fentiek egyike be nem következik, a nyomozó minden körben dönthet úgy, hogy menekül - ekkor nem Figth próbát tesz, hanem Evade-t (Lásd: 14ik oldal, Fight or Flee) (ez tisztára olyan mint a Trick or Treat ;) :D.

 

Üdv,

PaYa

szerkesztette : PaYa
Link a témához
Megosztás más oldalakon

Hosaka
Kelt:
Kelt:

Asszem én azt írtam a fordításban, hogy ha elköltesz 5 Nyom-jelzőt a kapu bejárása, és a kapu bezárása (sikeres Lore, vagy Fight-check) után, akkor egy még nem használt pecséttel VÉGLEGESEN lezárhatod az adott helyet...

 

Az Elder-sign kártyák megspórolják neked a dobásokat, meg a Clue-token költséget, igaz veszítesz egy Sanity-t, meg egy Stamina-t...

 

Nemde? :)

Link a témához
Megosztás más oldalakon

Thaur
Kelt:
Kelt:
Scorba, thx a nyitásért :rohog:

 

Kérdésem van valakihez aki tudja a következőt:

-a játékban elvileg úgy is lehet nyerni, hogy játékosok 6 "Elder sign" segítségével zárnak be kapukat.

-én csak 4 "elder sign" kártyát találtam (bár lehet hogy 6 darab van és elhagytam kettőt :lol: ) de akkor hogyan lehet 6 lezárást csinálni -merhogy ezt a lapot ki kell zárni a játékból, használat után...

-illetve a magyar fordítás ír olyat, hogyha egy kapu le van zárva csak egyszeűen tokenekkel, akkor oda sem nyílhat több kapu, szerinetem ez félreértés.. nem csak "elder sign" segítségével letérthoz nem? :rohog: 

 

Kapu háromféleképpen tüntethető el.

 

a) A karakter sikeres próbát tesz. Ekkor a kapu bezáródik, a játékos

megkapja a kapujelzőt trófeaként. Az adott helyszínen nyílhat újabb kapu.

 

b) Az a) módszer végrehajtása után a karakter játékosa nyomban bead

5 nyomot (nyomot, nem ősi jelet!). Ekkor a kaput le is pecsételi. A játékos

megkapja a kaput trófeaként, a helyszínre pedig a készletből egy ősi jelet kell tenni - az adott helyen nem nyílhat újabb kapu.

 

c) A játékos nem tesz próbát, hanem bead egy ősijel-kártyát. Ekkor

veszít 1 életerőt és 1 épelméjűséget, de nyomban bezárja a kaput.

(Értelemszerűen ekkor nem kell nyomokat sem beadnia.) A kaput

nem kapja meg trófeaként, de a helyszínre felkerül egy ősi jel -

méghozzá a Mérhetetlen Vén végzetsávjáról elvéve -, és az adott

helyen nem nyílhat újabb kapu.

 

 

A másik jó dolog: ha valaki harcol egy lénnyel, de első alkalommal nem tudja legyőzni, akkor mi van? Feltételezzük hogy a nyomozó is túléli és nem őrül meg.  Félbeszakad a csata? Következő kör mozgás fázisában folytatódik? Illetve eközben mennyi sebzést kell beleütnie a monszterbe -annyit amennyi az eredeti érték, vagy elég lezúzni a lényről a maradék sebzés-jelzőket?

 

Ugye, ha nem dobtál elég sikert, a szörny megsebez. Ezután:

"A sebzés után, ha nyomozód épelméjű, eszméletén van, és szörnnyel azonos helyen, a harc folytatódik a 2. lépéstől (Menekülés vagy harc) -

és így tovább, amíg a küzdelem valamiképpen véget nem ér."

 

A második kérdésre pedig: Annyit kell sebezni, amennyi a szörny

szívóssága. "Fontos: ha a szörny szívóssága nagyobb 1-nél, a részleges

siker ezt nem csökkenti. A szörny legyőzéséhez megfelelő számú

sikert kell dobnod - ha nem dobtál elég sikert, nem számít, mennyi

volt ez a "majdnem elég"."

Link a témához
Megosztás más oldalakon

PaYa
Kelt:
Kelt:
...

Elég hivatalosnak tűnik ez a magyar szöveg :lol: .

 

 

...A kaput nem kapja meg trófeaként ...

Ezt rosszul játszottuk :rohog:

Link a témához
Megosztás más oldalakon

edem
Kelt:
Kelt: (szerkesztett)
c) A játékos nem tesz próbát, hanem bead egy ősijel-kártyát. Ekkor

veszít 1 életerőt és 1 épelméjűséget, de nyomban bezárja a kaput.

(Értelemszerűen ekkor nem kell nyomokat sem beadnia.) A kaput

nem kapja meg trófeaként, de a helyszínre felkerül egy ősi jel -

méghozzá a Mérhetetlen Vén végzetsávjáról elvéve -, és az adott

helyen nem nyílhat újabb kapu.

A kaput MEGKAPJA ekkor is.

Angol szabály, 17. oldal, kis sárga doboz:

"B: Using An Elder Sign:

To seal a gate using an elder sign, a player must:

1. Return the elder sign card to the box (no roll to close the gate is needed).

2. Claim the gate marker as a gate trophy.

3. Take doom token from teh Ancient One's terror track, turn it over to its elder sign side and place it on the location where the gate was sealed. This effectively decreases the current doom track rating by 1."

szerkesztette : edem
Link a témához
Megosztás más oldalakon

Thaur
Kelt:
Kelt:

Igaz, igaz; en emlekeztem rosszul.

 

Akkor ez a "nem kapod meg trofeakent" meg specialisabb esetekben jon csak elo.

Link a témához
Megosztás más oldalakon

edem
Kelt:
Kelt:
Igaz, igaz; en emlekeztem rosszul.

 

Akkor ez a "nem kapod meg trofeakent" meg specialisabb esetekben jon csak elo.

Talán van ilyen event kártya, nem tudom. Alapértelmezésben ha becsuksz egy kaput, megkapod trófeaként.

Link a témához
Megosztás más oldalakon

Orastes
Kelt:
Kelt:

sziasztok,

 

lenne még pár kérdésem, az egyik egy konkrét lapra vonatkozik és a fazisokra ennek kapcsán:

 

Adott egy Find gate lap, ami arra jó, hogy a movement fázisban vissza lehet menni Arkhamba -és akár be is lehet zárni a kaput. Namost, amikor a karakter a mozgás fázisban rálép egy kapura és átkerül egy másik síkra, akkor azonnal vége van a movement fázisnak a részéről, vagy ellőheti még ezt a varázslatot? Vagy meg kell várni ezzel a következő kört? :rohog:

Csakmert a lap igen tápos lenne, ha rögtön még abban a körben vissza tudna térni, és bezárni a kaput... az ugyanis (számomra) nem derült ki, hogy a movement fázisa azonnal véget érne, vagy ez le van írva valahol?

 

Aztán még fölmerült, hogy a terror level értékébe pontosan mi is játszik bele? Ugye az egyik a Mítosz-kártyákon szereplő dolgok, illetve a "külvárosokban" levő szörnyek száma (oda egyébként hogyan kerülnek be szörnyek, az "eget" leszámítva?) meg a játékba kikerülő dögök száma is?

 

Fordítói dolgok: miért maradt a fordításból a monszterek (nem a főgenyáké) egyik képessége (vagy tulajdonsága) sem vagyis:

-Endless (egyszerűen csak a lény kifejtett spec képessége?) :lol:

-Nightmarish (ezt ugye sanity csökkenést okoz, azon felül, ami a horror check-en kívül van. ha pl. nightmarish1 akkor ennyit)

-Overhelming (ez a sebzésre vonatkozik, hasonlóan az előzőhöz)

-Ambush (erre nem tudtam rájönni)

-Mask (ezeket a szörnyeket csak akkor kell betenni ha Nyarlathotep a főgenya, amúgy nem? Vagy valami egyéb jelelntősége is van?) :rohog:

 

A devoured egyszerűen a lénnyel küzdő nyomozó halálát jelenti? Ilyenkor mi történik? :para:

 

köszi a válaszokat.

Link a témához
Megosztás más oldalakon

edem
Kelt:
Kelt:
Adott egy Find gate lap, ami arra jó, hogy a movement fázisban vissza lehet menni Arkhamba -és akár be is lehet zárni a kaput. Namost, amikor a karakter a mozgás fázisban rálép egy kapura és átkerül egy másik síkra, akkor azonnal vége van a movement fázisnak a részéről, vagy ellőheti még ezt a varázslatot? Vagy meg kell várni ezzel a következő kört?  :rohog:

Először is, úgy emlékszem, nem azonnal kerülsz át a kapun, hanem a movement fázisod végén, gyk ha azon a mezőn fejezed be a köröd. Tehát ha a spellt a movement fázisban lehet csak használni, akkor bizony meg kell várni a következő kört. Ha meg az upkeepben (nem emlékszem pontosan), akkor pláne.

 

Közben utánanéztem; Arkham Horror Errata And Clarifications: ( http://www.bggfiles.com/viewfile.php3?fileid=12179 )

"After landing on a gate, you remain there until your Arkham Encounter phase, then you move to the other world. (Important for the Find Gate spell) (p8) "

"... - this is specifically the purpose of the card, to allow the player to skip the second encounter in the world. (KW,) "

Tehát a movement fázis után kerülsz át, ahogy mondtam; és egy other world encountered mindenképpen lesz.

 

Aztán még fölmerült, hogy a terror level értékébe pontosan mi is játszik bele? Ugye az egyik a Mítosz-kártyákon szereplő dolgok, illetve a "külvárosokban" levő szörnyek száma (oda egyébként hogyan kerülnek be szörnyek, az "eget" leszámítva?) meg a játékba kikerülő dögök száma is?

1. a terror level 0-ról indul.

2. ha az outskirtben táborozó lények száma eléri a játékosoktól függő limitet (lásd a szabálykönyv hátoldalán a táblázatot), akkor a terrorlevel eggyel nő, és az outskirtből a lények visszamennek a pileba. Outskirtbe ugye azok a lények mennek, akik nem férnek bele a városban tartózkodó lények keretébe (szintén játékosszámtól függ...)

3. egyéb hatások esetenként tovább növelhetik a terror levelt. (pl. Ancient One képességei, eventek, stb.)

 

Ugyan nem láttam még a magyar fordítást, de:

Fordítói dolgok: miért maradt a fordításból a monszterek (nem a főgenyáké) egyik képessége (vagy tulajdonsága) sem vagyis:

-Endless (egyszerűen csak a lény kifejtett spec képessége?) :)

Endless ugye azt csinálja, h a legyőzött lényt nem kapod meg Trophynak, hanem egyből visszakerül a pileba.

 

-Nightmarish (ezt ugye sanity csökkenést okoz, azon felül, ami a horror check-en kívül van.  ha pl.  nightmarish1 akkor ennyit)

Nem egészen: Nightmarish X esetén akkor vesztesz X sanityt, ha megdobod a próbát, ellenkező esetben csak annyit, amennyi a megfelelő részen van.

 

-Overwhelming (ez a sebzésre vonatkozik, hasonlóan az előzőhöz)

Hasonlóan az előzőhöz: nem állandó bónuszsebzés, hanem akkor sebződsz ennyit, ha te találod el - még akkor is, ha meg is ölöd az adott támadással.

 

-Ambush (erre nem tudtam rájönni)

Harc közben nem lehet elmenekülni. (Lehet, hogy csak az első körben, nem emlékszem, megnézem...)

 

-Mask (ezeket a szörnyeket csak akkor kell betenni ha  Nyarlathotep a főgenya,  amúgy nem?

Pontosan; ráadásul mindegyik Endless... (Ezek ugyanis Nyarlathotep maszkjai...)

 

A devoured egyszerűen a lénnyel küzdő nyomozó halálát jelenti? Ilyenkor mi történik?  :)

Devoured = a nyomozó kikerül a játékból, a játékos húzhat egy új nyomozót, mintha most kezdené a játékot (tehát alapfelszerelés, alapértékek.)

Harc közben, ha 0-ra (vagy alá) csökken a Stamina, akkor nem devoured lesz, hanem unconciouss; tehát el kell dobni a tárgyak (common items, unique items, spells) felét (lefele kerekítve); a clue token-ek felét; és 1 Staminával a köv körben a kórházból kezd. (A retainereket nem emlékszem h elveszti-e, otthon megnézem)

Link a témához
Megosztás más oldalakon

PaYa
Kelt:
Kelt:
Harc közben, ha 0-ra (vagy alá) csökken a Stamina, akkor nem devoured lesz, hanem unconciouss; tehát el kell dobni a tárgyak (common items, unique items, spells) felét (lefele kerekítve); a clue token-ek felét; és 1 Staminával a köv körben a kórházból kezd. (A retainereket nem emlékszem h elveszti-e, otthon megnézem)

Hasonlóképpen ha a Sanity csökken le, akkor a fenti büntetések után 1 Sanityvel az ember bekerül az elmegyógyba egy kis helyrerázásra :rohog:.

 

PaYa

Link a témához
Megosztás más oldalakon

Hosaka
Kelt:
Kelt:

:rohog: IMÁDOM AZ ARKHAM HORRORT :)

:) IMÁDOM LOVECRAFT MESTERT :)

:aaaaa: IMÁDOM A CALL OF CTHULHU-T :aaaaa:

 

:eeek: Hehe-hehe... hehe :eeek:

Link a témához
Megosztás más oldalakon

obi_z
Kelt:
Kelt: (szerkesztett)

:rohog: !

Majd szólok Cthulhu-nak hogy kukucskáljon be az ablakodon. :)

szerkesztette : obi_z
Link a témához
Megosztás más oldalakon

Hosaka
Kelt:
Kelt:

kicsit OFF

 

A jövő héten kezdek egy Cthulhu kalandot a siófoki népekkel, remélem sikerül majd rájuk hoznom a frászt... :rohog:

 

/kicsit OFF

Link a témához
Megosztás más oldalakon

obi_z
Kelt:
Kelt:

Bemelegítésnek kezdjetek egy Arkham Horror-ral. :rohog:

Link a témához
Megosztás más oldalakon

Orastes
Kelt:
Kelt:

...tegnap volt szerencsénk kipróbálni Keshikkel ketten az AH-t, ez így valami brutális (belevéve az itt leírtakat is).

sajnos a játék hiába 1-8 személyes, négy fő alatt nem nagyon érdemes belekezdeni, főleg mert kicsit "üsd a monsztát" hangulatot ad a játéknak, ami már-már kezd arra az urban legendre hasonlítani, amikor egy lelkes parti egy ezüstkamionnal ölte meg Cthulhut :normaalis:

Link a témához
Megosztás más oldalakon

Keshik
Kelt:
Kelt: (szerkesztett)

Orastes !

 

Nem tudom mi a bajod. Az egyébként is kiegyensúlyozott Drake the Great-bőll nagyszerű kommandóst sikerült kihozni. Kapásból a shriveling mellé kihúztam a find gate-et, egy tommy gun, egy enchanted blade, meg egy fight +1 skill. Ez így a múltkori shotgunos Mary nővér kommandós méltó utódja ... :rohog: :normaalis: :rohog:

 

Az alakulatot akár el is nevezhetnénk ASS-nek ( Arkham Special Service ) :)

szerkesztette : Keshik
Link a témához
Megosztás más oldalakon

Csonty
Kelt:
Kelt:
...tegnap volt szerencsénk kipróbálni Keshikkel ketten az AH-t, ez így valami brutális (belevéve az itt leírtakat is).

sajnos a játék hiába 1-8 személyes, négy fő alatt nem nagyon érdemes belekezdeni, főleg mert kicsit "üsd a monsztát" hangulatot ad a játéknak, ami már-már kezd arra az urban legendre hasonlítani, amikor egy lelkes parti egy ezüstkamionnal ölte meg Cthulhut :normaalis:

 

Ez azért szvsz húzásfüggő is. Ahhoz olyan Mítosz kártyákat kell húzni, hogy elszaporodjanak a kedves szörnybarátaink.

 

Legalábbis én is már játszottam két és három személlyel, és három alkalomból kettőnél nem a sok leütendő szörny volt a domináns.

 

Igaz, egyszer egy 6 játékos változatban is jött annyi szörny, hogy három játékost teljesen beszorított körökre. Nehéz kiszámítani. (Igaz, akkor Chulhu rekordidő alatt fel is kelt.)

 

Üdv:

Csonty

 

"My heart is ancient."

Link a témához
Megosztás más oldalakon

Orastes
Kelt:
Kelt:
Ez azért szvsz húzásfüggő is. Ahhoz olyan Mítosz kártyákat kell húzni, hogy elszaporodjanak a kedves szörnybarátaink. 

 

ebben igazad van, de mi is viszonylag jó kártyákat húztunk (csak egyszer szabadult el két monszter egyszerre), nem ezzel volt a baj.

Ugye, minden körben nyilik egy újabb kapu, és ha már van ilyen, akkor minden kapun új szörnyek jönnek át. Vagy ez nem így van? :)

Ha ezekből túl sok van, akkor nő a "terror level"

Mi ott jártunk az ötödik(?) kör végére, hogy volt négy nyitott kapu és egy lepecsételt is :normaalis: és a terror level-jelző hármason állt. :rohog:

 

Keshik karaktere elvileg meg is halt (erre utóbb jöttem rá, hiszen Yog-Shototh volt a főgenya és ő "kicsúszott az időből") :rohog:

 

 

 

amúgy meg Isten éltessen (nem a Külsők közül vmelyik :nono: ) :rohog:

 

Link a témához
Megosztás más oldalakon

Vendég Vasorrú Thorin
Kelt:
Kelt:

Sziasztok!

Ti milyen módosításokat, kiegészítéseket használtok a játékban, ha használtok? Ja és a Dunwich-et mikorra ígérik?

Link a témához
Megosztás más oldalakon

Tris
Kelt:
Kelt:

Sziasztok!

 

Nem tudja valaki véletlenül, hogy mikor jelenik meg a magyar nyelvű verzió?

Link a témához
Megosztás más oldalakon

Csonty
Kelt:
Kelt:

Orastes: :normaalis: :) :rohog: :rohog: Köszönöm szépen!

 

Én úgy tudom, hogy automatikusan nem jön új szörny, csak ha olyan kártyát húzol. Alapból nem ontja magából folyamatosan a szörnyeket.

 

 

Üdv:

Csonty

 

"My heart is ancient."

Link a témához
Megosztás más oldalakon

edem
Kelt:
Kelt:

Akkor tisztázzuk:

Mítosz fázis, mítosz kártya.

Ha a bal alsó sarokban jelzett helyszín üres, akkor nyílik egy kapu, és jön egy szörny, ha befér. Ha nem, megy az outskirtsbe.

Ha a bal alsó sarokban jelzett helyszínen kapu van, akkor bejön annyi lény, amennyi nyitott kapu van - amennyi befér, azok a nyitott kapukra (először a kártyán jelzettre, aztán random a többire), a maradék az outskirtsbe.

Ha a bal alsó sarokban jelzett helyszínen pecsét van, akkor nem történik semmi.

 

Befér: játékosok számától függő lény lehet Arkhamban; mégpedig játékosok száma + 3. (Tehét 4 játékos esetén 7). (Figyelem: a Sky is arkhamban van!)

 

Outskirts: ha az itt levő lények száma eléri az outskirts limitet, akkor mind visszamegy a talnoba, és nő 1-el a terror level. Ha a terror level eléri a 10-et, akkor a "Befér" részben szereplő limit megszűnik, és korlátlan számú lény mászkálhat Arkhamban. Az outskirts limit szintán játékosfüggő, 8-játékosok száma (tehát 4 játékosnál 4.) Outskirtsből egyébként úgyx lehet kiszedni a lényeket még, ha bezárod a lény jelével megegyező jelet viselő kaput. Tehát ha bezársz egy háromszöggel jelzett kaput, akkor mind Arkhamból, mind az outskirtsből visszamennek a háromszöggel jelzett lények a talonba.

 

Terror level 3 esetén bezár a General Store; Terror Level 6 elérésénél bezár a Curiositie Shoppe, Terror Level 9nél a Ye Olde Magick Shoppe.

Link a témához
Megosztás más oldalakon

Csonty
Kelt:
Kelt:
kkor bejön annyi lény, amennyi nyitott kapu van - amennyi befér, azok a nyitott kapukra (először a kártyán jelzettre, aztán random a többire), a maradék az outskirtsbe.

 

Vagy amennyi játékos van, és mindig a nagyobb darabszám érvényes.

 

(Tehát: 5 játékos, 2 kapu -> 5 szörny a táblára / outskirtsbe,

vagy 3 játékos 4 kapu -> 4 szörny a táblára / outskirtsbe.)

 

Üdv:

Csonty

 

"My heart is ancient."

Link a témához
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy felhasználói fiókot, vagy jelentkezz be

Megjegyzés írásához felhasználói fiók kell

Fiók létrehozása

Regisztrálj egy új felhasználói fiókot közösségünkben.

Új felhasználói fiók létrehozása

Belépés

Van már felhasználói fiókod? Lépj be itt.

Lépj be

Magazin

Az LFG.HU az RPG.HU jogutódja. Az RPG.HU a Nemzeti Kulturális Örökség Minisztériuma által jegyzett magazin. Nyilvántartási szám: 3.4.1.1467/1999.

© Copyright 1997-2010 RPG.HU, 2010-2021 LFG.HU - Minden jog fenntartva

Kik vagyunk

LFG: Looking For Group - csapatkeresés közös játékhoz. Az RPG-s rövidítés azonban nemcsak szerepjátékos csapatoknak szól. Oldalunk a kártyák, társasok kedvelőitől az SF-F irodalom szerelmesein át minden játékosnak szól.

×
×
  • Újat készíteni...