Ugrás a tartalomra
Dragon
LFG.HU Fórum
Wiseman

Fanatikuss Liga - WHFB szekció #2


Bala

Ajánlott hozzászólások

Bala
Kezdés dátuma
Kezdés dátuma (szerkesztett)

Itt folytatódik a "Fanatikuss Liga - WHFB szekció"

 

Az idei versenykiírás:

 

"Warhammer Fantasy Liga 2007

 

Általános Szabályok

- Korrekt seregek jelentkezését várjuk.

- Minden fajnál az adott sereg kódexe az irányadó. Ha nincs kódex, akkor a Ravening Hoard illetve az Annual vagy WD-ben leközölt sereglisták érvényesek.

Megjegyzés: Tehát a SoC-os seregek jöhetnek, illetve a három Lustriás lista, valamint a Cult of Ulric.

- Minden hivatalos GW sereggel lehet jönni, amelynek legalább 1 hónapja hozzáférhető és megvásárolható Magyarországon.

- A verseny a hetedik kiadás szabályai szerint zajlik.

- A WHFB alapkönyv, az Annualok, Croniclesek illetve a WD szabályai érvényesek, olyan esetben ahol ezekben sincs válasz a kérdésre a direwolf FAQ, ha ez sem ad válasz akkor a bíró dönt.

- Mivel a spec karakterek és a DoW (RoR, kislev, DoW-s ogrék továbbiakban csak DoW) homály fedi a 7. kiadással ezért az első két fordulóban hivatalos GW médiumon megjelent hivatalos spec karaktert mindenki hozhat valamint a hatodik kiadás szerint hozhatja mindenki a DoW-t.

Megjegyzés: A harmadik és negyedik fordulóra ezt felül fogjuk vizsgálni. A lengyel GT alapján illetve, hogy kijön-e addig hivatalos GW útmutató. Mindkettő nehéz kérdés új seregekenk spec karit kizárni nehéz, ez régieknek hátrány, DoW-ről nincs útmutatás kivéve Jervis nyilatkozata, hogy egyenlőre még mindenki hozhatja, mert az meg az újaknak lenne hátrányos, a tisztázó WD cikk még nem jelent meg. De nem igazán probléma a dolog mert az első két fordulóban spec kari szinte kizárt, hogy legyen, mert kicsi a ponthatár, illetve a DoW sem valószínű, szintén a kevés choice miatt.

- Épületben harc nincs, illetve ostromgépek és felszerelések nem használhatóak.

- Táblaméret: 6”x4”

 

Alapkövetelmények

- Légy benevezve. A verseny napján nevezőknek a játékot nem tudjuk garantálni!

- Minden figura összerakott legyen. Pl. az állvány nélküli nyílágyú nem játszik! Ez vonatkozik az felszerélesekre is. Tehát ha a törpe puskásokat pajzzsal hozod, de még nincs összeragasztva akkor még reggel a verseny kezdete elött tedd rá bluetackkel és legyen rajta a pajzs nap végéig, nem csak akkor amikor a bíró ellenőrzi a WYSIWYG-et!

- Minden figura az, ami. (WYSIWYG) Kivétel ha a GW-nek nincs forgalomban olyan felszerelésű figurá mint amit használsz, ilyenkor felrakhatsz olyan figurát is ami apró részletekben eltér, de ezt ellenfelednek jelezni kell és ezért a pluszpont kategóriában levonás jár. Például az új spellsingeren nincs íj, ami kötelezően nála van, ilyenkor ez mínuszpontot ér, ha nem konvertáltad rá. A páncél sem kötelező, – ellentétben a pajzzsal - de ezért is pontlevonás jár. Példa: nincs light armouros minotaurus vehetsz neki ilyen felszerelést, de ha nem konvertáltad rá akkor pontlevonás jár érte. Vezértelvkét azt fogjuk figyelembe venni, hogy konverzió nélkül van-e olyan figura, ha van akkor kötelező azt felraknod, ha nincs akkor pontlevonással felrakhatsz hasonlót. Patkányrabszolgát például gyártanak. Azoknál a figuráknál, amit régen gyártottak, de jelenleg nincs például war alter ott nem rakhatsz fel egy káosz szekeret, mert a figurák nem csak kis részletekben térnek el. Patkányrabszolgák pedig nem lehetnek, emberek meg orkok, meg egyebek, mert ez sem WYSIWYG.

- Az osztag felszerelésének tükrözni kell a valóságot a teljes osztagban, az alapkönyvben leírtak szerint.

- Minden figurád legyen festett.

 

Mindenkinek hoznia kell

- mércét (hüvelykes osztással)

- kockákat

- sablonokat

- a seregkönyvet ANGOL NYELVEN

- a használni kívánt speciális szabályokat ANGOL NYELVEN (nem pedig valahol olvastam ,hogy…)

A feltiek hiánya is levonást jelent a pluszpont kategóriában.

- magát a sereget.

Enélkül kérlek ne kívánj játszani! 

 

A négy Liga

A versenyek tervezett időpontjai: március 3, május 11, október 12 és november 24 lesznek, mindig szombati napokon a Tomori Pál Általános Iskolában (Budapest, XIII. Tomori P. utca 3.). A pontos időpontokat később közöljük.

 

- Az évi összesítésben úgy számít minden verseny sorrendje hogy lineárisan felosztjuk a az első és utolsó helyezett között a maximális szerezhető száz pontot és így kapjuk meg mindenkinek az adott versenyből az éves összesítésbe vitt pontszámát.

 

- Minden fordulóban (kivéve az elsőt) az első ellenfelet az adott éves pontverseny alapján svájci rendszer szerint jelöljük ki. Az elsőben a tavalyi ranglista alapján.

 

Pluszpontok

Az alapkövetelmények, hogy minden babád legyen WYSIWYG, és festett ezért pont nem jár. Ezen felül pont jár a festés minőségért amit az alábbiakban fogunk pontozni, legfeljebb 20, de komoly hiányosságok esetében -20.

Kötelező: minden figura WYSIWYG és minden figura ki van festve (a talpa is) legalább három színnel (nem számít az alapozó színe, valamint a talp színe, valamint a színátmenet. (Tehát ha egy dryadot lealapozol fehérre majd ráfestesz valami szürkét blendingelve és a talpát lefested zöldre, az csak egy színnek számít.) A részleteket teljes figyelmen kívül hagyása nem megengedhető, tehát sávosan festett sereggel nem indulhatsz.

A babának többsége (kb legalább 70%-án) a festésnek különböznie kell az alapozó színétől.

Talpak max öt pont:

Minden talpon van valami textúra, műfű, homok stb. 2 pont.

Minden talpon van textúra és van árnyékolás a színátmenet stb 4 pont.

Minden talpon van és van árnyékolás a színátmenet stb és minden osztagban van legalább három egyéb tereptárgy, csontok, gombák, zászlók stb 5 pont.

Alapok max öt pont:

Minden babán minden részlet meg van festve az alapozó sehol nem lóg ki (tehát az engedélyezett 30% helyett 0% az alapozó felülete) 5 pont.

Részletek max öt:

Minden babán részletek nem egyszínűek, hanem a kiálló részek világosabban a mélyen lévő részek sötétebbek. 2 pont.

Minden babán korrekt tiszta festés a részletek nem folynak egybe 3 pont.

Szép festés, szép tónusváltások stb. 4 pont.

Az összes fenti és minden babának van szemgolyója, az ékszerek tükröződnek stb. festő versenyen indulhatna minden baba és nem lógna ki a mezőnyből 5 pont.

Megjegyzés: Ez sajnos szubjektív egy kicsit de akárhogy töröm a fejem nem tudok jobbat kitalálni.

Összbenyomás max öt pont:

Egy osztag festése koherens az osztagon belül például osztag alabárdos ruhájának a színe piros-kék 2 pont.

A karatekeket a festésük is kiemeli az osztagból, de az osztagok koherensek 3 pont.

Minden osztag koherens az osztagon belül, a karakterek festés alapján is felismerhetőek és az egész seregnek van egy egységes színsémája tehát két breton játékos osztagai egyértelműen színek alapján megkülönböztethetők egymástól nemcsak a festés minősége alapján 5 pont.

Illetve öt mínusz pont jár azért ha a három színt úgy fested fel a figurára, hogy a részleteket nagy mértékben figyelmen kívül hagyod. (Tehát ha mondjuk minden figurát ocsmányul lefujtad.)

Mínuszpontok max húsz:

WYSIWYG hiányosságok, max három babán apró hiányosság (pl spellsinger íj) -5 pont ennél nagyobb két osztag minotaurusz light armour nélkül, de statisztikailag azzal -10 pont.

Felszerelés hiány -5 pont, ezt külön nem fogjuk ellenőrizni, de ez csak akkor jár ha ebből gond van. (Szabálykérdésnél nincs angol könyv, senkinél nincs mérőszallag ezért a bírónak kell egyet felhajtania, stb.)

 

 

Q1

1000 pontos páros verseny fix párokkal. Célszerű a párokat megalakítani, majd úgy összerakni a seregeket a következő táblázat alapján:

 

Beasts of Chaos Bretonnians Chaos Dwarfs Dark Elves Dogs of War Dwarfs Empire High Elves Hordes of Chaos (Daemons) Hordes of Chaos (Mortals) Kislev Lizardmen Ogre Kingdom Orcs & Goblins Skaven Tomb Kings Vampire Counts Wood Elves

Beasts of Chaos &

Bretonnians X T

Chaos Dwarfs T X T

Dark Elves & X X T

Dogs of War * D * * *

Dwarfs X T X X * T

Empire X T X X * T T

High Elves X T X X * D T T

Hordes of Ch. (Daemons) & X T & * X X X &

Hordes of Chaos (Mortals) & X T & * X X X & &

Kislev X T X X * T T T X X T

Lizardmen X D X X * T T T X X X T

Ogre Kingdom T D T T T T T T T T T T T

Orcs & Goblins T X D D * X X X D T X X T T

Skaven T X D T * X X X T T X X T T T

Tomb Kings D X D D * D D D D D X D T X D T

Vampire Counts D X D T * X X X D D X X T D X X &

Wood Elves X D X X * D T T X X D T T X X D X T

 

X: nem lehet pár

D: distrusted ally

T: trusted ally

&-Azok a seregek, amelyek valamely káosz isten követői, és a partner egy másik káosz isten követője, akkor ők Distrusted Allies (D). Ez vonatkozik a káosz mortal, káosz démon, beastmen és dark elf seregekre is. Vámpírok esetében pedig ha másik vérvonalhoz tartoznak a pár vámpírjai akkor ők is Distrusted Allies (D).

A bubonic court nurglenek számít, a zombie pirates hatodik vérvonalnak.

*-A dogs of war az mindig trusted ally kivéve, ha hoz egy olyan osztagot amit az adott hadsereg nem hozhatna sajátjaként (meg a bretonoknak sem T).

A sereg alvariációknál mindíg az eredeti sereg szerint nézzük, kivétel a fent említettek.

 

A két generális közül az egyik a marsall. A Marsallra vonatkozó szabályok:

Bárki használhatja az LD-jét 12’’-en belül.

12’’-n belül minden közelharchoz +1 CR-t ad.

12’’-n belül újra lehet dobni a rally teszteket.

+100 VP ér a megölése a generális +100-án felül.

A marsall kiválasztása:

A két játékos megállapodik, hogy melyik generális legyen a marsall, ha ez nem megy, akkor D6: 1-3 az első játékos vezére lesz a marsall, 4-6 a másodiké.

Ha a párod Distrusted ally, akkor a marsall bónuszait nem kapod meg, valamint ha 6’’-en belül van szövetséges egység, akkor mindkettőnek -1 LD.

 

 

Q1 forgatókönyvek

Mindegegyik scenárió alapvetően pitched battlenak számít, tehát a depolyment a victory pontok a szokásos módon működnek az alábbi módosításokkal.

 

1. kör. Pitched battle.

Egy kis bemelegítés.

 

2. kör. Csata éjjel.

Speciális szabály: Éjszaka. A kezdő játékos köre elején (tehát körönként 1x) ki kell dobni a látótávolságot egy tüzérkockával. Ennél 3x nagyobb távolságra nem lehet lőni (saccolni sem!!!), mivel nem látod a célpontot. Rohamozni is csak arra lehet, akit látsz. Misfire esetén kisütött a hold, minden normálisan látható.

 

3. kör. Kommunikációs zavar.

 

Kommunikációs probléma: a két szövetséges játékos nem beszélhet egymással a csata során ugyanis az ellenfél elvágta a kommunikációs lehetőségeket.

Zavaró jelek: Minden alkalommal amikor ezt a szabályt mégis megszegik az ellenfelek bizonyos számú free reformot kapnak a csata további részére úgy mint a fast cavalrynál. (a két játékos közül bármelyik felhasználhatja)

1- a partner arcokat vág mutogat feltűnés mentesen, szentségel és a partnere ezen reakcióit figyeli (vagy nem tudja figyelmen kívül hagyni)

2- rövid tanácsokat ad: „Ne; Nem úgy; Nem azt; Nem most; Később; Azt; Igen” vagy az egész stratégiát megpróbálja elmutogatni.

3- három free reform jár akkor ha egy teljes mondatot mondd az egyik játékos a partnerének. Ha ez az egymás utáni két három mondatot is meghaladja vagy felszólításra sem hagyják abba a megbeszélést akkor őket ki kell zárni és az ellenfeleik automatikusan a számukra még maximálisan begyűjthető ponttal távoznak. (Nyilván minél később vesztik el a fonalat (kezdenek el beszélgetni) annál kisebb a büntetésük, de a vonalak közeledésével ez érthető is ugyanis egy idő után már jobban megérti egymást a két hadvezér.)

 

Q2

1500 pontos egyéni verseny.

 

Q2 seregösszeállítási szabályok

-A hadsereg 1500 pontból állhat, és a normál WHFB szabályok érvényesek.

 

Az itt nem szabályozott kérdésben a szervezők döntenek, ha kétségeid vannak, inkább kérdezz előbb!

 

Q2 forgatókönyvek

Mindegyik scenárió alapvetően pitched battlenak számít, tehát a depolyment és a victory pontok a szokásos módon működnek az alábbi módosításokkal.

 

1. kör. Orgyilkosság.

Középen legyen egy ház ami mellett lehet egy védő osztag, a többi osztagot a szokás szerint kell deployolni. A védő sereg generálisa ebben a házban alszik és azt a parancsot adta, hogy csak végső esetben keltsék fel. Ezt akkor fogják megtenni a védő osztag tagjai akik az asztal közepén vannak ha megpillantanak az ellenséget. Ilyenkor ha a kör elején az osztag lát ellenséget akkor abban a körben a ház mellé fel lehet rakni a generálist addig nem, rohamozni viszont ebben a körben már nem fog tudni. Valamint a z éjszaki szabályok vonatkoznak a játékra. A kezdő játékos köre elején (tehát körönként 1x) ki kell dobni a látótávolságot egy tüzérkockával. Ennél 3x nagyobb távolságra nem lehet lőni (saccolni sem!!!), mivel nem látod a célpontot. Rohamozni is csak arra lehet, akit látsz. Misfire esetén kisütött a hold, minden normálisan látható.

 

2. kör.Törpe tárnák

Helyezzetek a pályára 4 kősziklát és 4 dombot, más terep ne legyen. Bármely osztag aki egy dombon vagy egy kőszikla 3”-es körzetében van mozgás fázisa elején 6+-ra megtalálja a titkos törpe járat bejáratát. Ha teljes mozgását feláldozza akkor lemehet a titkos járatba, és vedd le az asztalról és írd fel melyik kijáraton szeretnének feljönni, ez lehet bármelyik domb vagy kőszikla. A következő körben az alagút rendszerben menetelnek. Az utána következő körben dobj 4+-t. Ha sikerült akkor megtalálták a megfelelő kijáratot és az általad kiválasztott dombra vagy kősziklát érintve tedd fel őket a start of the turnben (tehát rögtön rohamozhatnak is). Ha nem dobtad meg a 4+-t akkor a köv körben próbálkozhatsz újra ismét 4+-ra. Ha a csata végéig nem jönnek fel akkor valószínűleg végleg elvesztek vagy valami szörnyű tragédia érte őket és halottnak számítanak.

 

3. kör. Zákmány

Legyen hat ház az asztalon a középső területen de legalább 6”-re a deployment zónáktól, és legalább 12”-re egymástól. Mindegyikbe helyezz egy countert A mindkét sereg biztonságba akarja tudni a város vagyonát. Ha egy osztag eléri a házat amit még nem fosztottak ki akkor kifoszthatja ha egy teljes körön keresztül nem csinál semmit és akkor a countert add az osztagnak. A kincs úgy működik mint a zászló, ha megverik közelharcban akkor a másik osztag megszerzi, ha más okból menekül el akkor csak eldobja és ha bárki a mozgás fázisa végén a counteren van és nincs közelhrcban akkor összeszedi automatikusan. Ha a támadónál van egy counter a csata végén akkor az neki +100 Vp-t ér, ha a védőnél akkor +50 Vp-t, ha van olyan counter ami a házban maradt akkor az a védőnek +75 Vp-t ér.

 

Q3

Egyéni verseny 2000 pontos seregekkel.

 

Q3 seregösszeállítási szabályok

-A hadsereg 2000 pontból állhat, és a normál WHFB szabályok érvényesek.

 

Az itt nem szabályozott kérdésben a szervezők döntenek, ha kétségeid vannak, inkább kérdezz előbb!

 

Q3 forgatókönyvek

Mindegyik scenárió alapvetően pitched battlenak számít, tehát a depolyment és a victory pontok a szokásos módon működnek az alábbi módosításokkal.

 

1. Scenárió: Előrenyomulás

Az ellenfeled oldalán található két térnegyed neked dupla VP-t ér. Tehát a szokásos 100 helyett 200-at.

 

2. Scenárió: Köd.

A csatamezőt kora reggel sűrű köd borítja. A csata előtt le kell rajzolni a tervezett felállást, utána az alapján kell egyszerre felrakni a seregeket. Felállás után az ellenfelek kölcsönösen ellenőrzik egymást. Vita esetén a szervezők döntenek.

 

3. Scenárió: Kapd el a frakkját!

A felálló 2 sereg egy réges-régi vérbosszú végére akar pontot tenni. Minden az ellenséges karakter által megölt karakter dupla VPt ér (ez azt jelenti, hogy az utolsó sebet kell neki okoznia!). Minden életben maradt saját karakter +100 VP a csata végén.

 

Q4

Egyéni verseny 2500 pontos seregekkel.

 

Q4 seregösszeállítási szabályok

-A hadsereg 2500 pontból állhat, és a normál WHFB szabályok érvényesek.

 

Az itt nem szabályozott kérdésben a szervezők döntenek, ha kétségeid vannak, inkább kérdezz előbb!

 

Q4 forgatókönyvek

Mindegyik scenárió alapvetően pitched battlenak számít, tehát a depolyment és a victory pontok a szokásos módon működnek az alábbi módosításokkal.

 

1. Scenárió: Tartsd a vonalat

+300 Vp jár ha a deployment zónádban nincs ellenséges osztag, de még van nem menekülő osztagod (karakter nem számít) a pályán.

 

2. Scenárió: Capture

+300 Vp jár az objektum megszerzésért.

 

3. Scenárió: Pitched battle!

Lehet gyilkolni.

 

"

szerkesztette : Bala
Link a témához
Megosztás más oldalakon

Viharmadar
Kelt:
Kelt:

Szövetségest keresek (wood elf-el játszom). Seregem gagyi és kezdő is vagyok,de nagyon szórakoztató...

Link a témához
Megosztás más oldalakon

Jonny_Silverhand
Kelt:
Kelt:

Ha valaki véletlenül nem találna párt akkor még a helyszínen is össze lehet állni.

Link a témához
Megosztás más oldalakon

dobakz
Kelt:
Kelt:

Viharmadár.Hogy a viharba ne.Itt vagyok.Én is szövetségest keresek a ligára.Lizardmennel jövök.És én is szórakoztató vagyok...néha :)

Link a témához
Megosztás más oldalakon

Api
Kelt:
Kelt:

Skaven Clan Skryre seregemmel szövetségest keresek :)

Link a témához
Megosztás más oldalakon

Thall
Kelt:
Kelt:

Api: sereged jelmondata: "I am in the Blaze of Glory" ? :)

Link a témához
Megosztás más oldalakon

viola_arpadka
Kelt:
Kelt:

Hátsó sereglistát lehet használni a versenyre?

Link a témához
Megosztás más oldalakon

Jonny_Silverhand
Kelt:
Kelt:

Árpi ezt most ugye nem kérdezted komolyan.

Csak azért mert természetesen nem.

Link a témához
Megosztás más oldalakon

pixie
Kelt:
Kelt:

Üdv!

 

Lenne egy kérdésem a wysiwyg kapcsán:

 

Ha egy egységet choosené kinevezek, akkor ezt rá kell konvertálnom valahogyan (pl még több tüske, extra koponyák trófeaként)? Vagy csak elég, ha tetőtöl talpig páncél borítja? :) (mint ahogy írva volt még régebben, h a chaos armort hogyan kell modellezni)

Link a témához
Megosztás más oldalakon

Bala
Kelt:
Kelt:

Beleraktam a kezdőüzenetbe a versenykiírást, hogy ne kelljen keresgélni...

Link a témához
Megosztás más oldalakon

Viharmadar
Kelt:
Kelt: (szerkesztett)

Több kérdésem is lenne:

 

Van szövetségesem,kinél és mikor adhatjuk le a sereglistát (fizethetjük be a pénzt,jelezhetjük indulási szándékunkat)?

Pitched battle. Megnéztem a magyar fordítású szabálykönyvet,de nem találtam semmit. Hol tudok utánanézni?

Éjszakai csatában a látótávolság vonatkozik a menetelésre is? Illetve a mozgást befolyásolja-e a látótávolság (pl. repülő lények)?

A ligában használhatom-e a waywatcher figuráimat scout osztagnak?Nem keverném őket,csak egy típusú figurából állná egy-egy osztag.Jól meg lehetne különböztetni...

 

Köszönöm a segítséget:

 

Vihar

szerkesztette : Viharmadár
Link a témához
Megosztás más oldalakon

Thall
Kelt:
Kelt:

Vihar: csak arra lőhetsz, varázsolhatsz, rohamozhatsz, akit látsz. Kivétel ahol ki van emelve, hogy nem kell hozzá line of sight. :)

Link a témához
Megosztás más oldalakon

Viharmadar
Kelt:
Kelt:

Nem pont erre gondoltam,de köszi....

Link a témához
Megosztás más oldalakon

Jonny_Silverhand
Kelt:
Kelt: (szerkesztett)

A chosent nem kell feltuntetni a figuran. Bar nagyon fluffos lenne.

Bala koszonjuk ez jo otlet volt!

Viharmadar a sereglistakat Atipatinak kell elkuldeni, jo lenne minel elobb. A nevezest a helyszinen kell fizetni.

A pitched battle az alapkonyvben leirt egyetlen scenario tehat errol semmi extrat nem kell tudni.

Sajnos nem ertem a kerdesed a meneteles/latotavolsaggal kapcsolatban. Menetelni akkor tudsz ha nincs ellenseges figura 8"-en belul, mindegy hogy latod-e, tovabba termeszetesen olyan helyre is tudsz menetelni amit a mozgasod elejen nem lattal pl domb moge, de termeszetesen kozelharcba csak rohammal kerulhetsz tovabbra is. Es a rohamhoz pedig latnod kell a celpontot.

A scoutoknak ha jol neztem nem adtak ki figurat tehat hasznalhatod a waywatcherjaidat scoutnak.

szerkesztette : Jonny Silverhand
Link a témához
Megosztás más oldalakon

Ilac
Kelt:
Kelt:

Wood elf scout. Azért nem adtak ki külön figurát, mert azok is glade guardok, csak megkapják a scout és a skirmish képességeket, és bukják a glade guard longbow (közeltávra S4) spec szabályt.

Csa

Ilac

Link a témához
Megosztás más oldalakon

Viharmadar
Kelt:
Kelt:

Jonny Silverhand és Ilac köszönöm a válaszokat.

Menetelni akkor tudsz ha nincs ellenseges figura 8"-en belul, mindegy hogy latod-e
<--ez a kérdés izgatott :rohog:

Teljesen más téma:

Nem szeretnék vitát kavarni,csupán egy észrevétel. Szerencsésebb lett volna ha a talpakra helyezendő kis díszítéseket nem darabra,hanem százalékra adtátok volna meg (pl.20 v 25%). Egy 25 fős osztagban szinte észrevehetetlen az a 3 díszített talp,míg egy 5 fős osztagnál (főleg ha kis base-en állnak) nagyon sok (legalább is nekem).Természetesen mindig fölfele kerekítenénk...:sor:

Link a témához
Megosztás más oldalakon

Jonny_Silverhand
Kelt:
Kelt:

Igazabol itt mi a blokkokra gondolotunk elsosorban de valoszinuleg igazad van.

Link a témához
Megosztás más oldalakon

Airyku
Kelt:
Kelt:

Üdv!

Van egy Ral Partha-s goblin főnököm, ami idiótán vigyorog. Nagyon hasonlít a régi kiadású goblinokra vagy orkokra. Kis nyomorék páncélban, pajzzsal, sisakkal, karddal, ahogy az a sereglistámon is szerepel. Nagyon szeretne jönni! Azt mondja: "Légyszi, légyszi!!!" Ugye hozhatom Goblin Big Boss-ként?

 

Más: Szabálykönyvnek elfogadjátok a Skull Pass-es Rulebook-ot is? Merthogy nekem csak az van. Szinte minden le van írva benne, ami lényeg! Hogy az orkok 1+-ra találnak közelharcban minden jó ellenfél ellen stb. :rohog: A goblinok és egyebek meg 2+-ra építenek legóból tankot! :sor:

Link a témához
Megosztás más oldalakon

Zotyo
Kelt:
Kelt:

Szervusztok!

 

Airyku - a kis szabálykönyv ugyanazt tartalmazza, mint a nagy. Mármint a szabályok terén, mert egy halom hangulati elem nincs benne, természetesen. A más gyártótól származó figura eddig is jöhetett, ha megfelelt a korábban ismertetett szabályoknak.

Link a témához
Megosztás más oldalakon

Airyku
Kelt:
Kelt:

Oké, köszi! Egy festett ral partha-s orkom is van!. :rohog:

Link a témához
Megosztás más oldalakon

dobakz
Kelt:
Kelt:

Valaki elküldené nekem Ati Pati email cimét u2u-ban hogy leadhassam neki a sereglistámat?Köszönöm.

Link a témához
Megosztás más oldalakon

Airyku
Kelt:
Kelt:

Lehet, hogy ostobaságot kérdezek, de ostromgépnek mi minősül? Egy kőhajító vagy goblin katapult? Ágyúk vagy balliszták? Szóval War machine-ek? Fontos lenne, hogy választ kapjak rájuk, mert azért nincs goblin katapult a seregemben, mert azt hittem, hogy az ostromgép erre vonatkozik. Magyarán jöhet-e doom diver a versenyen?

Link a témához
Megosztás más oldalakon

beatles
Kelt:
Kelt:

Minden jöhet amit a serekönyv enged...més ostromtornyot is hozhatnál...csak semmi értelme.

Link a témához
Megosztás más oldalakon

Teclis
Kelt:
Kelt:

Jöhet !!

ostromgép pl:ostromtorony,faltörőkos....

(Azok a gépek amik az army book -ban vannak leirva azokat lehet hozni.)

Ork hajitógépeket és dárdavatőket biztos lehet.

 

 

Teclis

Link a témához
Megosztás más oldalakon

Vendég Srunner
Kelt:
Kelt:

Kezdő VC sereg keresi szövetségesét.

 

Lehetséges partnerek:

mindenféle káosz (D), dark elf (T), VC (T/D), orkok (D), dow (T), ogrék (T)

Link a témához
Megosztás más oldalakon

vendég
Ez a téma zárolva van.

Magazin

Az LFG.HU az RPG.HU jogutódja. Az RPG.HU a Nemzeti Kulturális Örökség Minisztériuma által jegyzett magazin. Nyilvántartási szám: 3.4.1.1467/1999.

© Copyright 1997-2010 RPG.HU, 2010-2021 LFG.HU - Minden jog fenntartva

Kik vagyunk

LFG: Looking For Group - csapatkeresés közös játékhoz. Az RPG-s rövidítés azonban nemcsak szerepjátékos csapatoknak szól. Oldalunk a kártyák, társasok kedvelőitől az SF-F irodalom szerelmesein át minden játékosnak szól.

×
×
  • Újat készíteni...